Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Keglen Coolish Killer vil gerne med

Go down 
+4
PatrickTousgaard
Qrazor
Ronic_dk
Coolish Killer
8 deltagere
ForfatterBesked
Coolish Killer
Bette Slaveabe



Antal indlæg : 1
Join date : 02/11/09

Keglen Coolish Killer vil gerne med Empty
IndlægEmne: Keglen Coolish Killer vil gerne med   Keglen Coolish Killer vil gerne med Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 9:44 pm

Hej jeg søger clan og tænkte at jeres clan ville være rimelig god til mine behov...så kan jeg komme med?
Tilbage til toppen Go down
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

Keglen Coolish Killer vil gerne med Empty
IndlægEmne: Sv: Keglen Coolish Killer vil gerne med   Keglen Coolish Killer vil gerne med Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 5:07 pm

Selvfølgelig må du det, eftersom at vi søger nye medlemmer. Der er bare nogle få ting, du skal vide.
1. Du skal ikke være en af de der retards der bare laver en bruger, skriver et comment eller spammer af helvede til, og derefter spørger om admin. så får du afslag, og ser ikke hjemmesiden igen.
2. Du skal være aktiv på hjemmesiden og på vores 4 servere.
3. Du skal være social, og andre skal kunne lide dig.
4. Hvis du f.eks vil have din egen gruppe, admin halvt admin osv, så er der 5 moderators. Du skal have 4 positive stemmer for at få det.
Bemærk: Skriv MINIMUM 100 SERIØSE indlæg, før du overhovedet kommer til at TÆNKE på at spørge om admin! Got it?
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

Keglen Coolish Killer vil gerne med Empty
IndlægEmne: Sv: Keglen Coolish Killer vil gerne med   Keglen Coolish Killer vil gerne med Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 6:19 pm

Bare skræm ansøgerne væk Ronic...

Hey Coolish, selvfølgelig må du joine, skriv navnet på din steam account og så adder vi dig.

De få betingelser er at du er over 12 år, og er DK

Når du er blevet medlem behøver du ikke at skrive på hjemmesiden, men du får ikke lov til at lave admin ansøgninger før du har over 175 indlæg! JA 175 INDLÆG RONIC! IKKE 100!

Hver venlig mod de andre medlemmer, og spil hvert fald en gang i mellem på en af vores servers.

Der er simpelt hen 5 moderators i den her clan, jeg er den ene, og de 4 andre får du ikke lov til at vide hvem er. 4/5 moderators skal sige ja til din admin ansøgning når du engang når så langt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

Keglen Coolish Killer vil gerne med Empty
IndlægEmne: Sv: Keglen Coolish Killer vil gerne med   Keglen Coolish Killer vil gerne med Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 6:23 pm

Og nå ja forresten Ronic, hvis du har tænkt dig, at svare på medlems ansøgninger, så prøv at tale pænt, og lad vær' med at bruge game language, hvor du hele tiden skifter mellem engelsk og dansk.

Næste gang du svarer på en medlems ansøgning, skal du ikke sige noget andet end det der står i den besked jeg sendte ovenover.
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
PatrickTousgaard
Aktiv Boarder
PatrickTousgaard


Antal indlæg : 239
Join date : 20/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

Keglen Coolish Killer vil gerne med Empty
IndlægEmne: Sv: Keglen Coolish Killer vil gerne med   Keglen Coolish Killer vil gerne med Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 7:58 pm

Coolish Killer skrev:
Hej jeg søger clan og tænkte at jeres clan ville være rimelig god til mine behov...så kan jeg komme med?

kort sagt:
du skal være over tolv, og lave en bruger på denne GIGA SEJE hjemmeside.. Hvilket du allerede har gjort Smile THUMPS UP!

hvad er dit account name (:?
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/
Pepper
Operator
Pepper


Antal indlæg : 421
Join date : 23/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Århus

Keglen Coolish Killer vil gerne med Empty
IndlægEmne: Sv: Keglen Coolish Killer vil gerne med   Keglen Coolish Killer vil gerne med Icon_minitimeOns Nov 04, 2009 4:49 pm

jeg har skrevet hans account name ..
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/profile.forum?mode=viewp
PatrickTousgaard
Aktiv Boarder
PatrickTousgaard


Antal indlæg : 239
Join date : 20/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

Keglen Coolish Killer vil gerne med Empty
IndlægEmne: Sv: Keglen Coolish Killer vil gerne med   Keglen Coolish Killer vil gerne med Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 3:56 pm

andersph123 skrev:
jeg har skrevet hans account name ..

Han er med i clanen nu;)
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/
fjumpe
Display
fjumpe


Antal indlæg : 74
Join date : 26/11/09

Keglen Coolish Killer vil gerne med Empty
IndlægEmne: Sv: Keglen Coolish Killer vil gerne med   Keglen Coolish Killer vil gerne med Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 10:20 pm

hvornår acceptere i mig over steam!?!?!?
Tilbage til toppen Go down
Pepper
Operator
Pepper


Antal indlæg : 421
Join date : 23/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Århus

Keglen Coolish Killer vil gerne med Empty
IndlægEmne: Sv: Keglen Coolish Killer vil gerne med   Keglen Coolish Killer vil gerne med Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 10:26 pm

du skal først lige skrive dit acc
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/profile.forum?mode=viewp
Cralle
Aktiv Boarder
Cralle


Antal indlæg : 283
Join date : 29/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

Keglen Coolish Killer vil gerne med Empty
IndlægEmne: Sv: Keglen Coolish Killer vil gerne med   Keglen Coolish Killer vil gerne med Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 6:16 pm

Jep og jeg har ingen ansøgning fra dig...
Tilbage til toppen Go down
fighter
Aktiv Boarder
fighter


Antal indlæg : 307
Join date : 13/11/09
Age : 30
Geografisk sted : Kolding

Keglen Coolish Killer vil gerne med Empty
IndlægEmne: Sv: Keglen Coolish Killer vil gerne med   Keglen Coolish Killer vil gerne med Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 11:26 pm

Qrazor skrev:
Bare skræm ansøgerne væk Ronic...

Hey Coolish, selvfølgelig må du joine, skriv navnet på din steam account og så adder vi dig.

De få betingelser er at du er over 12 år, og er DK

Når du er blevet medlem behøver du ikke at skrive på hjemmesiden, men du får ikke lov til at lave admin ansøgninger før du har over 175 indlæg! JA 175 INDLÆG RONIC! IKKE 100!

Hver venlig mod de andre medlemmer, og spil hvert fald en gang i mellem på en af vores servers.

Der er simpelt hen 5 moderators i den her clan, jeg er den ene, og de 4 andre får du ikke lov til at vide hvem er. 4/5 moderators skal sige ja til din admin ansøgning når du engang når så langt.

pis! ellers var jeg klar til at ansøge xD hehe
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Keglen Coolish Killer vil gerne med Empty
IndlægEmne: Sv: Keglen Coolish Killer vil gerne med   Keglen Coolish Killer vil gerne med Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Keglen Coolish Killer vil gerne med
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» {Scoutknivez}
» Heeeeej Jeg vil gerne lave en gruppe
» Ny gruppe til dem der gerne vil spille kamp
» Jeg vil gerne have lavet en ny gruppe -(læs mere herinde)-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia  :: Nye Brugere-
Gå til: