Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvilken slags Fastfood er den bedste?

Go down 
+6
fighter
Cybermaze
Pepper
Propellerman
Ronic_dk
Csd_snoopy
10 deltagere

Hvilken slags Fastfood er bedst?
Mc.D/Burger King
Hvilken slags Fastfood er den bedste? I_vote_lcap50%Hvilken slags Fastfood er den bedste? I_vote_rcap
 50% [ 7 ]
Sushi
Hvilken slags Fastfood er den bedste? I_vote_lcap0%Hvilken slags Fastfood er den bedste? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Hotdog
Hvilken slags Fastfood er den bedste? I_vote_lcap0%Hvilken slags Fastfood er den bedste? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Pizza
Hvilken slags Fastfood er den bedste? I_vote_lcap36%Hvilken slags Fastfood er den bedste? I_vote_rcap
 36% [ 5 ]
Chinese
Hvilken slags Fastfood er den bedste? I_vote_lcap0%Hvilken slags Fastfood er den bedste? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Kebab/Shawarma
Hvilken slags Fastfood er den bedste? I_vote_lcap14%Hvilken slags Fastfood er den bedste? I_vote_rcap
 14% [ 2 ]
Anden
Hvilken slags Fastfood er den bedste? I_vote_lcap0%Hvilken slags Fastfood er den bedste? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 14
 

ForfatterBesked
Csd_snoopy
Display
Csd_snoopy


Antal indlæg : 77
Join date : 26/11/09
Age : 29
Geografisk sted : birkerød-sjælland

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 1:07 pm

Vil gerne høre folks meninger rundt omkring om hvilken fastfood er bedst?
Tilbage til toppen Go down
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 2:49 pm

Burger<3
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 3:30 pm

Mc.D er mega godt, men man skal spise meget før man er mædt og så holder det ikke i særlig lang tid.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Pepper
Operator
Pepper


Antal indlæg : 421
Join date : 23/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Århus

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 4:35 pm

forstår jeg virkelig ikke :O det bedste af dem der er da kebab
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/profile.forum?mode=viewp
Cybermaze
Spammer
Cybermaze


Antal indlæg : 34
Join date : 15/11/09
Age : 44
Geografisk sted : Sydsjælland, Danmark

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 6:47 pm

Kan McD overhovedet klassificeres som mad? Sidst jeg købte noget der (nødtvungent!) var inde på hovedbanegården. Fik en eller anden slags kyllingeburger, og der var seriøst så meget mayo i, at jeg var ved at brække mig. Kunne næsten ikke æde lortet, men sulten var jeg, og måtte leve med at have det dårligt bagefter. Undgår McD som pesten. Burger King kan gå an, men det kan slet ikke sammenlignes med McD. Kebab er til gengæld super nice i pita eller rulle Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:23 pm

Man kan godt se, at vores sprog har smittet af på dig. Men hvad fanden. Du har faktisk ret.
PS: Næste gang du er på McD, køb en Cheeseburger. Der er der ikke andet end 2 gamle agurker, en bøf med kun 50% tilsætningsstoffer og en falsk ost:) Åh, burgerbollerne er der os'.
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
Csd_snoopy
Display
Csd_snoopy


Antal indlæg : 77
Join date : 26/11/09
Age : 29
Geografisk sted : birkerød-sjælland

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Fastfood   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 12:33 pm

puuuhaaa hvad får jeg til at sige sådan noget om det bedste mad der findes?! no doubt Mc.D is the best!
Tilbage til toppen Go down
Cybermaze
Spammer
Cybermaze


Antal indlæg : 34
Join date : 15/11/09
Age : 44
Geografisk sted : Sydsjælland, Danmark

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 5:46 pm

Prøv at spørge en diætist eller en bachelor i sundhed og ernæring (eller lignende). Så skal vi se, om der er enighed Laughing
Tilbage til toppen Go down
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 6:48 pm

Cyber! Vi er ligeglade! Vi ER BØØØRN!!!!(Eller nogle af os. Vi siger bare under 18...)
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
Cybermaze
Spammer
Cybermaze


Antal indlæg : 34
Join date : 15/11/09
Age : 44
Geografisk sted : Sydsjælland, Danmark

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 9:39 pm

Ronic_dk skrev:
Cyber! Vi er ligeglade! Vi ER BØØØRN!!!!(Eller nogle af os. Vi siger bare under 18...)

Det var godt nok en sørgelig undskyldning. Gode spisevaner grundlægges i barndommen, allerede inden for de første par leveår. Jeg må vist have en snak med dine forældre.
Tilbage til toppen Go down
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 9:47 pm

D: Æw.
Fuck det. Jeg får alligevel næsten aldrig fast food. Mc.D har jeg nok fået.. 4-6 gange i år?:S
Og bare rolig. Jeg får god, og sund mad. Min far ejer en "Café". Det er godt nok en Restaurant, men den hedder CaféxD?
Nå ja, men min far han er ikke en særlig dårlig kok. Og den mad, han prøver at lave, bruger han nogle gange os som "Forsøgskaniner". Det er noget, der hedder Tapas.(Slå det op:S?)

Hvor jeg vil hen: Jeg lever okay sundt - Undtagen de 300 gram sukker jeg indtager hver dagD:
(Junkie)
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
fighter
Aktiv Boarder
fighter


Antal indlæg : 307
Join date : 13/11/09
Age : 30
Geografisk sted : Kolding

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 1:42 pm

Pizza 4 ever:D
Tilbage til toppen Go down
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 6:33 pm

Ronic_dk skrev:
D: Æw.
Fuck det. Jeg får alligevel næsten aldrig fast food. Mc.D har jeg nok fået.. 4-6 gange i år?:S
Og bare rolig. Jeg får god, og sund mad. Min far ejer en "Café". Det er godt nok en Restaurant, men den hedder CaféxD?
Nå ja, men min far han er ikke en særlig dårlig kok. Og den mad, han prøver at lave, bruger han nogle gange os som "Forsøgskaniner". Det er noget, der hedder Tapas.(Slå det op:S?)

Hvor jeg vil hen: Jeg lever okay sundt - Undtagen de 300 gram sukker jeg indtager hver dagD:
(Junkie)

Jeg har også kun fået Mc.D 4-6 gange... i den her måned. Ups.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Pepper
Operator
Pepper


Antal indlæg : 421
Join date : 23/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Århus

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 6:39 pm

kæft i får meget McD, jeg får det max. 2 gange om året
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/profile.forum?mode=viewp
Csd_snoopy
Display
Csd_snoopy


Antal indlæg : 77
Join date : 26/11/09
Age : 29
Geografisk sted : birkerød-sjælland

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Mc.D   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 7:06 pm

Propellerman skrev:
Ronic_dk skrev:
D: Æw.
Fuck det. Jeg får alligevel næsten aldrig fast food. Mc.D har jeg nok fået.. 4-6 gange i år?:S
Og bare rolig. Jeg får god, og sund mad. Min far ejer en "Café". Det er godt nok en Restaurant, men den hedder CaféxD?
Nå ja, men min far han er ikke en særlig dårlig kok. Og den mad, han prøver at lave, bruger han nogle gange os som "Forsøgskaniner". Det er noget, der hedder Tapas.(Slå det op:S?)

Hvor jeg vil hen: Jeg lever okay sundt - Undtagen de 300 gram sukker jeg indtager hver dagD:
(Junkie)

Jeg har også kun fået Mc.D 4-6 gange... i den her måned. Ups.

nu rekord har fået det 4 gange på 1 uge! mig og nogle andre fra basket holdet tager der op efter næsten hver kamp og nogle gange træning;P der ligger en lige ved siden af halle
Tilbage til toppen Go down
MrLuxas
Boarder
MrLuxas


Antal indlæg : 172
Join date : 03/12/09
Age : 27
Geografisk sted : Danmark

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 4:23 pm

Burger King STYRE totalt
Tilbage til toppen Go down
lucxzas
Spammer
lucxzas


Antal indlæg : 34
Join date : 03/12/09
Age : 26

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 5:19 pm

ja men mc.D hot wings smager bedre
Tilbage til toppen Go down
MrLuxas
Boarder
MrLuxas


Antal indlæg : 172
Join date : 03/12/09
Age : 27
Geografisk sted : Danmark

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 5:20 pm

no way
Tilbage til toppen Go down
nicolas
Display
nicolas


Antal indlæg : 75
Join date : 05/12/09
Age : 27
Geografisk sted : ;o

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 7:00 pm

pizza smager mega godt elsker pizza Smile men også mcd og burger king men pizza bedst Smile
Tilbage til toppen Go down
PatrickTousgaard
Aktiv Boarder
PatrickTousgaard


Antal indlæg : 239
Join date : 20/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:50 pm

Tror ikke du skal havet sat at McD og Burger King som én valgmulighed.. Fordi de er nærmest 'Konkurrenter'

Sååé.. Jeg vil sætte dem til at være et selvstændigt valg.. (:!!!
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/
Csd_snoopy
Display
Csd_snoopy


Antal indlæg : 77
Join date : 26/11/09
Age : 29
Geografisk sted : birkerød-sjælland

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: det samme   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:59 pm

PatrickTousgaard skrev:
Tror ikke du skal havet sat at McD og Burger King som én valgmulighed.. Fordi de er nærmest 'Konkurrenter'

Sååé.. Jeg vil sætte dem til at være et selvstændigt valg.. (:!!!

hmm ja det er de men wtf det er jo fuldstændig det samme:P?
Tilbage til toppen Go down
PatrickTousgaard
Aktiv Boarder
PatrickTousgaard


Antal indlæg : 239
Join date : 20/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 11:09 pm

NEJ!!
McD's Pomfritter er bedre.

Og Burger Kings burgere er meget bedre. (;!
Min far har faktisk arbejdet i Burger King i nogle år (:!
Cool
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/
MrLuxas
Boarder
MrLuxas


Antal indlæg : 172
Join date : 03/12/09
Age : 27
Geografisk sted : Danmark

Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 4:20 pm

kan vi ikke blive enige om at burger king er bedst ikke. ingen kan slå de gode burgere men mc.d er også okay de har de bedste milkshakes Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvilken slags Fastfood er den bedste? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken slags Fastfood er den bedste?   Hvilken slags Fastfood er den bedste? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvilken slags Fastfood er den bedste?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny hia server mangler mod xD
» de bedste MGP sange
» Bedste Genre!
» Hvorfor vil elsker McDonalds!
» Bedste spiller i HIA

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia  :: Aftensmad-
Gå til: