Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 admin ansøgning på jail serveren

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
fighter
Aktiv Boarder
fighter


Antal indlæg : 307
Join date : 13/11/09
Age : 30
Geografisk sted : Kolding

admin ansøgning på jail serveren Empty
IndlægEmne: admin ansøgning på jail serveren   admin ansøgning på jail serveren Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 4:25 pm

Fighters admin ansøgning til jail serveren:
Hej jeg vil gerne ansøge om delt admin på jail serveren. Jeg har valgt jail serveren fordi det er den jeg spiller på 95% af tiden. Inden på hjemmesiden har jeg skrevet over 200 indlæg, og jeg er en social person som kan snakke med andre. Jeg er/har ikke været uvenner med nogen fra clanen fordi jeg bare synes at i alle sammen er for fede Very Happy jeg søger admin så jeg har mulighed for at kunne forbedre ”spil vilkårene” inden på jail serveren for alle HIA medlemmerne + alle andre der også har lyst til at spille på den. Jeg har oplevet at der ca. hver 30 min. Kommer 1-2 personer ind som ikk vil overholde reglerne og det kan jeg jo gøre noget ved Very Happy hvis de ”kommer til at freekille” får de slay de 2 gange det sker, hvis de så gør det igen kicker jeg dem og endnu en gang så banner jeg dem Very Happy men det er self. En vuderings sag om de bliver bannet fra starten af hvis de fx freekiller 5 personer. Jeg lover at jeg ikke vil misbruge mit admin (i skal lige forklarer mig hvad jeg må gøre og ikk må gøre Very Happy) eller at overtræde reglerne i jail (hvis det sker straffer jeg mig selv ;D) hvis jeg får/ eller ikke får admin holder jeg self. Ikk op med at skrive inden på hjemmesiden Very Happy jeg synes det er fedt at kunne diskutere/debattere emner vedrørende HIA clanen.
De admin ting jeg vælger er følgende:

Noclip
Mute
CR
Swap
Slay
Kick
Ikke permanent ban

Her til sidst har jeg nogle spørgsmål:
Hvis folk har lyst til at lave war efter de 3 runder må jeg så godt give dem lov til det?
Hvis de fornærmer mig må jeg så godt slay dem/banne dem hvis de gør det mange gange?
Hvis de bryder reglerne (forskellige) mange gange må jeg så godt banne dem?
Kan jeg få flere admin ting efter at jeg har været admin i et stykke tid? eller skal jeg til at søge om halv admin?

Det var så min admin ansøgning. Jeg håber at i alle også synes om mig/og mine grunde til at få admin. Very Happy
Venlig hilsen HIA Fighter


Sidst rettet af fighter Ons Dec 23, 2009 9:34 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

admin ansøgning på jail serveren Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning på jail serveren   admin ansøgning på jail serveren Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 5:17 pm

Ja jeg spørger de andre Moderator ting.
God ansøgning for en gangs skyld. Den første der har været mere end 3 linjer lang.

Du må ikke give dem lov til at have war efter 3 gange i træk.
Hvis du ikke ejer serveren så skal de have 2 advarsler inden du banner dem. Så slay dem først
Ja må du gerne, bare give dem 2 advarsler først
Ja det kan du godt. Men dem giver jeg dig hvis jeg synes du fortjener dem. Det er ikke noget du skal ansøge om.
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
fighter
Aktiv Boarder
fighter


Antal indlæg : 307
Join date : 13/11/09
Age : 30
Geografisk sted : Kolding

admin ansøgning på jail serveren Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning på jail serveren   admin ansøgning på jail serveren Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 9:12 pm

ok men skal jeg også advarer dem hvis de kommer ind og mens T sidder på rakke ved trappen skyder 5 og dræber 5 T? eller bare slay dem?
hvordan gør man sig fortjent til dem? være en god admin?
har nogle flere spørgsmål: er det kun dig der kan banne via steam id?
istedet for at slaye dem for at campe fx ved bogstaverne kan jeg så ikk blinde dem?
må jeg gå i no clip hvis der er en freekiller og jeg skal slay/banne ham så jeg ikk selv bliver dræbt?
hvad med hvis de fornærmer mig må jeg slaye dem og banne dem hvis de bliver ved eller skal jeg bare mute dem? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

admin ansøgning på jail serveren Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning på jail serveren   admin ansøgning på jail serveren Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 9:33 pm

Ban ham
Det behøver du ikke at vide
Ja kun mig der kan banne via steam id
Nej du kan ikke bare blinde dem, blind blev lavet til admin krig. Nedern lort hvor admins må abuse mod hinanden
Noclip må kun bruges til at unblocke med
Advar dem først, så ban
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
fighter
Aktiv Boarder
fighter


Antal indlæg : 307
Join date : 13/11/09
Age : 30
Geografisk sted : Kolding

admin ansøgning på jail serveren Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning på jail serveren   admin ansøgning på jail serveren Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 12:40 pm

hvad skal jeg gøre (i teriorien) hvis cralle kommer ind og begynder at banne folk uden grund? give ham ikk permban eller hvad?
Tilbage til toppen Go down
Cralle
Aktiv Boarder
Cralle


Antal indlæg : 283
Join date : 29/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

admin ansøgning på jail serveren Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning på jail serveren   admin ansøgning på jail serveren Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 3:32 pm

Det gør jeg jo nok ikke...
Tilbage til toppen Go down
fighter
Aktiv Boarder
fighter


Antal indlæg : 307
Join date : 13/11/09
Age : 30
Geografisk sted : Kolding

admin ansøgning på jail serveren Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning på jail serveren   admin ansøgning på jail serveren Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 5:49 pm

det var jo også bare et eks. Razz
Tilbage til toppen Go down
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

admin ansøgning på jail serveren Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning på jail serveren   admin ansøgning på jail serveren Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 6:01 pm

fighter skrev:
hvad skal jeg gøre (i teriorien) hvis cralle kommer ind og begynder at banne folk uden grund? give ham ikk permban eller hvad?

Ja skal vi ikke også forklare dig hvad du skal gøre hvis der begynder at komme bobbler op ad jorden, eller hvis en kanin hacker serveren.
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
fighter
Aktiv Boarder
fighter


Antal indlæg : 307
Join date : 13/11/09
Age : 30
Geografisk sted : Kolding

admin ansøgning på jail serveren Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning på jail serveren   admin ansøgning på jail serveren Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 7:15 pm

jo tak det må du gerne xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





admin ansøgning på jail serveren Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning på jail serveren   admin ansøgning på jail serveren Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
admin ansøgning på jail serveren
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Admin Ansøgning - Ba Jail
» angående jail serveren.
» admin ansøgning
» admin ansøgning
» Admin ansøgning på HIA MG Server

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia  :: Admin-
Gå til: