Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 1:59 am

Nogle der har læst Ronic's nyeste indlæg under VIGTIG Sektionen?

Fordi så vil jer gerne sige at det burde i gøre nu!

Fordi jeg kunne fandme ikke være mere enig! Har i set ham der Striker? Han overspammede hjemmesiden idag! Han havde 1 indlæg i morges, nu har han 25. Og han har næsten skrevet det samme som Black i beskederne.

Dit straf system kunne være dejligt Ronic... Men det er også urealistisk. Du vil ikke vide hvor lang tid det ville tage at fjerne admin hver gang nogle ikke tjekkede hjemmesiden en gang imellem

Modtage emails kan blive slået fra i indstillinger, men stadig... Michael har snart skrevet "Hej Ole, Skal du skide, Fede Egon" osv. i næsten hver besked han har lavet

Jeg synes moderators skal lave en aftale om, det er i orden eller ej at spamme hjemmesiden.

Jeg tror moderators og mig er meget enige om at alt spam eller ting der ikke hører til under de rigtige kategorier bliver slettet.

Hvis admins abuser fra nu af ryger admin i 3-20 dage afhængigt af hvad de har gjordt... Hvis der ikke er betalt for admin ryger det måske permanent

Hvis i kigger under "Vigtigt" nu vil i nok se alt jeres Junk i har skrevet der ikke hører til herunder er fjernet, det er hvad der kommer til at ske med alt der ikke er placeret rigtigt

Og for guds skyld! Lav en NY POST hvis i vil starte et ny emne, I kan ikke presse flødeboller, pokemon, world of warcraft, counterstrike, og Patricks næsehår ind under emnet "Pølsekanin"
Tænk jer om! Hellere lave en ny post hvor der er en overskrift om hvad jeres emne handler om.¨

Og for guds skyld! Hvis i er med i clanen så se dog at blive lidt aktive! VI HAR EN HJEMMESIDE! Her kan i skrive inde, læse nye ting der sker. Se om der er nye medlemmer. Måske var i ikke klar over det her, men at være social kan faktisk være sjovt!

Grunden til der blev brugt 35 timer fra clanen på at lave den her hjemmeside var faktisk at den skulle bruges mongoler! (OG JA JEG HAR RETTEN TIL AT KALDE JER DET! SLÅ DET OP!)
Dem jeg snakker om her er de her retards der ikke aner at clanen har en hjemmeside! ÅBN ØJNENE!
Og selv jer der er lidt aktive på hjemmesiden! Hiv dem fucking i røven og bed om at lette røven og komme i gang med at skrive herinde bare lidt!

Det er ikke så utroligt svært at gå herind en gang om dagen og lægge en besked eller 2! Og nej striker 25 beskeder om dagen er ikke okay! Tag det som en fornærmelse eller ej!

I kan faktisk godt have det sjovt herinde. 30% af medlemmerne går herinde hver dag og læser indlæggene og prøver på at være sociale mens 70% nærmest ikke aner vi har en hjemmeside.
OG JA JEG SNAKKER TIL DIG PROPELLER! Skal du forestille at være Officer i clanen og admin på alle servers? Har du været herinde 2 eller 3 gange? Eller var det en hård overdrivelse?!

Hvis i vil skrive noget ubrugeligt lort så gå ind under INGEN MENING lav en ny post og skriv hvad den handler om. OG NEJ BLACK0WNER! "EGON" er ikke en passende overskrift

Og Striker! Lad vær med at kopiere Black0wners indlæg! Det er slemt nok med en der skriver lort over alt på hjemmesiden, og det giver dig ikke ligefrem rygtet som ham den seje i clanen

De fleste af jer burde se at skrive herinde efter som de fleste af jer med 100% garanti gerne vil have admin. Og hvis i ikke er aktive herinde så bliver der ikke noget admin til jer!

Fordi:
1. Ingen aktivitet på hjemmesiden = 0 admin
2. Ingen socialt omdømme (Som man sjovt nok får på hjemmesiden) = 0 admin
3. Man viser ikke interesse i clanen, så hvorfor skulle vi vise interesse i jer?

Den her tråd tog et kvarter at skrive og nu har fandme ondt i fingerne så jeg stopper den her besked og begynder at spilde min tid på at slette alt det ubrugelige lort i har lagt ind under,
for lange POST's der er lagt ind under de forkerte Sektioner! Peace out Bitches!
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
Cralle
Aktiv Boarder
Cralle


Antal indlæg : 283
Join date : 29/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 9:59 am

Kunne ikke være mere enig!

Syntes det er godt at der er nogen der gider at bruge tid på at vedligeholde en hjemmeside, kun for at vi kan holde os opdateret! :D
Tilbage til toppen Go down
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 3:29 pm

god tale jeg giver 2 ud af 10 stjerner
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 4:21 pm

Black0wner skrev:
god tale jeg giver 2 ud af 10 stjerner

For det første hvis den var god, skulle du nok give den mere end 2 stjerner!

For det andet, du har måske lagt mærke til at du selv laver nogle ret mærkelige indlæg der ikke hører til under de sektioner du ligger dem ind i? Dem har jeg slettet. Alt det der underlige snak skal være under "Ingen Mening" Black, så er jeg sku ligeglad med hvad du skriver der.

OG for det tredje var alt det der med "i er mongoler" ikke tiltænkt til dig. Du er meget aktiv på hjemmesiden, og det er godt. Du ligger bare indlæggene under de forkerte sektioner.
Noget andet du også er god til er at starte et ny emne når du vil snakke om noget nyt... det er også godt. Det kunne de andre lære noget af.

Kort sagt Black... hvis du vil fornærme nogen. Ligesom du gjorde ved værktøjskasse med det der "Ban værktæjskasse det fede svin" så hører det til under "Fornærmelser"
Hvis du vil skrive "Puha jeg har skidt, du lugter af gedeskæg" så hører det til under "Ingen Mening" eller "Fornærmelser" hvis du snakker om en fra clanen

Og til sidst til jer allesammen! Hvis i skal skrive under vigtig sektionen, så er det fandme ikke "Jeg har fødselsdag om 2 uger" eller "Fede Egon"
Nu siger jeg ikke hvem, men der var en person der havde lavet et indlæg hvor der stod "Jeg havde fødselsdag i går Smile ... der fik jeg kage og boller"
Sådan et ubetydeligt indlæg hører til under "Generalt"
Og nej selvom i måske tror det, er det ikke Black0wner eller Striker der lagde det ind
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 5:01 pm

okay men jeg hedder ikk kirsten
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
PatrickTousgaard
Aktiv Boarder
PatrickTousgaard


Antal indlæg : 239
Join date : 20/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 1:18 am

Black0wner skrev:
okay men jeg hedder ikk kirsten

PUNK'd
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/
vengeuer
Display
vengeuer


Antal indlæg : 55
Join date : 29/09/09
Age : 28
Geografisk sted : silstrupvej 6

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 8:25 pm

jeg lover hermed at jeg aldrig spamer web siten til mere jeg blev nok lidt for meget var^^ jeg svare kun på det de andre skriver og hvis der er noget vigtig jeg skal sige srry lover jeg jeg er meget ked af det var lidt opat på at få højere rank det må i undskylde 100 gange alle sammen Patrick Qrazor og alle sammen jeg skriver kun noget med mening nu flower Very Happy Embarassed tongue cheers kan i tilgive mig Smile
Tilbage til toppen Go down
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 8:34 pm

nej
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
vengeuer
Display
vengeuer


Antal indlæg : 55
Join date : 29/09/09
Age : 28
Geografisk sted : silstrupvej 6

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 9:04 pm

er du dum lad mig dog være din RETARD black owner!!
Tilbage til toppen Go down
vengeuer
Display
vengeuer


Antal indlæg : 55
Join date : 29/09/09
Age : 28
Geografisk sted : silstrupvej 6

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 9:05 pm

du er skide ireterene hermed ignorere jeg dig
Tilbage til toppen Go down
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 9:09 pm

nej, for du er en definition af alt det jeg hader i denne verden, en wannabe, spammer, racist og en bonderøv som spiller langhåret
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
vengeuer
Display
vengeuer


Antal indlæg : 55
Join date : 29/09/09
Age : 28
Geografisk sted : silstrupvej 6

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 10:12 pm

har du et problem og jeg er ikke bonde røv din damp dreng gider du at fucke væk fra mit liv
Tilbage til toppen Go down
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 10:14 pm

vengeuer skrev:
du er skide ireterene hermed ignorere jeg dig
jeg troede du ignorerede mig?
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 10:16 pm

vengeuer skrev:
har du et problem og jeg er ikke bonde røv din damp dreng gider du at fucke væk fra mit liv
er jeg nu også en del af dit liv? er du bøsse eller hvad
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
vengeuer
Display
vengeuer


Antal indlæg : 55
Join date : 29/09/09
Age : 28
Geografisk sted : silstrupvej 6

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 10:18 pm

ja fordi din damp flyver i hoved ad mig damp maskine kan ikke ignorere dig fordi du er en klam idiot vil du være sød at lade vær med at skrive det til mig okay^^
Tilbage til toppen Go down
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 10:24 pm

vengeuer skrev:
ja fordi din damp flyver i hoved ad mig damp maskine kan ikke ignorere dig fordi du er en klam idiot vil du være sød at lade vær med at skrive det til mig okay^^
den høre vist til under "ingen mening" for jeg forstod ikke noget af det
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
vengeuer
Display
vengeuer


Antal indlæg : 55
Join date : 29/09/09
Age : 28
Geografisk sted : silstrupvej 6

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 11:12 pm

du er også dum i hoved
Tilbage til toppen Go down
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 11:25 pm

lad mig rette dine stavefejl:

ja fordi din damp flyver i hoved ad mig damp maskine kan ikke ignorere dig fordi du er en klam idiot vil du være sød at lade vær med at skrive det til mig okay^^

sådan her skal det staves: ja fordi dit damp flyver i hovedet på mig. Dampmaskine jeg kan ikke ignorere dig, fordi du er en klam idiot. Vil du være sød at lade være med at skrive det til mig okay^^

så giver det lidt mere mening
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 11:27 pm

vengeuer skrev:
du er også dum i hoved
nu vi er i gang, kan jeg lige gøre dig opmærksom på at hoved staves hovedet i den omtalte sammenhæng.
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 12:13 am

Nu holder i kæft! Jeg gider ikke at høre på jeres mongol samtaler! Hvis i skal svine hinanden til så har i fucking Fornærmelses afdelingen! Gider ikke at se det shit her under VIGTIGT!

Den her Tråd er hermed låst! Hvis i vil skrive mere bliver det under Fornærmelser!
Og Striker "jeg har fået en kanin" hører kraftedme ikke til under vigtigt! Jeg har slettet det...
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
Sponsoreret inhold





VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!   VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
VIGTIGT! Opstramning af hjemmeside... kort sagt: FUCK JER!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» opstramning for at få admin?
» Læs Læs Det er VIGTIGT!!!!
» Det er vigtigt hurtigt!!
» LÆS DET HER! LÆS DET HER! DET ER FUCKING VIGTIGT! SKYND JER!
» En Hjemmeside

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia  :: VIGTIGT!-
Gå til: