Antal indlæg : 253 Join date : 29/09/09 Age : 28 Geografisk sted : Nordjylland vraa
Emne: Herinde skriver man navne på gode sange + band Tirs Okt 27, 2009 3:50 pm
Mine yndlings sange:
italobrothers - Stamp on the ground
Dj dean - play it hard
three days grace - gone forever
kevin rudolf - welcome to the world
manien - welcome to the club now
Nickelback - how you remind me
Ormen97 Boarder
Antal indlæg : 140 Join date : 08/10/09 Age : 28 Geografisk sted : Nordjylland
Emne: Sange Søn Nov 01, 2009 12:17 am
Kanye West - Stronger
Italobrothers - Stamp on the ground
The script - The man who can´t be moved
DJ Shadow - Six Days
Ozzy Osbourne - Crazy train
Sten med det ekstra ben:cheers:
EJ GAS
Ronic_dk Operator
Antal indlæg : 462 Join date : 25/09/09 Age : 30 Geografisk sted : Vester hassing.
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Søn Nov 01, 2009 12:28 am
Boys Like Girls - Love Drunk Paramore - Misery Buisness Skillet - Rebirth Three Days Grace - Pain Three Days Grace - Never To Late Three Days Grace - Animal I Have Become
Qrazor Expert Boarder
Antal indlæg : 609 Join date : 20/09/09 Geografisk sted : Vester Hassing
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Søn Nov 01, 2009 1:19 am
Three Days Grace - Never too late Skillet - Rebirth Skillet - Comatose Skillet - Whispers In The Dark Italobrothers - Stamp on the ground Nickelback - How you remind me Metalingus - Alter Bridge Disturbed - Haunted Disturbed - Indestructible Disturbed - Stricken
Og Propeller og Ronic er enige med mig
Ronic_dk Operator
Antal indlæg : 462 Join date : 25/09/09 Age : 30 Geografisk sted : Vester hassing.
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Søn Nov 01, 2009 1:26 am
Der er kun EN AF DEM, jeg ikke er med på! Og det er Italinobrothers. Og det er fordi, jeg ikke kan huske noget om dem O.o
Propellerman Extrem Boarder
Antal indlæg : 842 Join date : 20/09/09 Age : 30 Geografisk sted : Vester Hassing
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Søn Nov 01, 2009 1:29 am
BSB-Something I already know BSB og resten af deres sange.
Black0wner Operator
Antal indlæg : 384 Join date : 28/09/09 Geografisk sted : Nørresundby
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Søn Nov 01, 2009 3:36 pm
Marc Johnson - Teriyaki
PatrickTousgaard Aktiv Boarder
Antal indlæg : 239 Join date : 20/09/09 Age : 29 Geografisk sted : Vester Hassing
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Tirs Nov 03, 2009 9:25 pm
Red Hot chili peppers: Around the world Red hot chili peppers: Californiacation' red hot chili peppers: c'mon girl Red hot chili peppers: she's look to me. red hot chili peppers: scar tiscue red hot chili peppers: stadium arcadium RHCP ( forkortelse af: Red Hot Chili Peppers ): Dani California RHCP: Descration of Smile RHCP: readymade RHCP: Snow RHCP: tell me baby RHCP: Wet sand Slipknot: dead memories The Prodigy: Omen The Prodigy: smack by bitch up The Doors: Light my Fire The doors: The End Rammstein: ich will Rammstein: du hast Rammstein: Rosenrot Rammstein: amerika Rammstein: Keine Lust Rammstein: Mein Teil Rammstein: Weisses Flesch Rammstein: Das Model Rammstein: Buk dich Rammstein: Dalai Lama Rammstein: herzeleid Rammstein: spielt mir uhr Rammstein: Spiel mit lir Rammstein: Mein Herz Brent Pink Floyd: Comfortably numb Pink Floyd: Coming back to life Pink Floyd: high hopes Pink Floyd: keep talking Pink Floyd: Learning to fly Pink Floyd: Wish you were here Pink Floyd: Another brick in the wall Kraftwerk: metropolis Kraftwerk: the robots Kraftwerk: the model Michael Jackson: Billie Jean Michael Jackson: Beat It Sigur Ross: Hoppipolla Sigur Ross: Saeglopur Sigur ross: Glósóli The Lonely Island: Like a boss The Lonely Island: I'm On a boat The Lonely Island: Nathalie's rap Eminem: The Way i am Eminem: Lose yourself Eminem: My name is Eminem: Fack Eminem: Sing For the moment Eminem: Without me Eminem: Like toy soldiers Eminem: The real Slim shady Eminem: Mockingbird Eminem: Just lose it Eminem: When I'm Gone Eminem: I'm back Eminem: 'Who knew
Ormen97 Boarder
Emne: Eminem Lør Nov 07, 2009 8:46 pm
Eminem er bare mega gode men italio brothers er bedre syntes jeg
Antal indlæg : 239 Join date : 20/09/09 Age : 29 Geografisk sted : Vester Hassing
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Søn Nov 08, 2009 4:12 pm
Smag og behag
Black0wner Operator
Antal indlæg : 384 Join date : 28/09/09 Geografisk sted : Nørresundby
Emne: Per Søn Nov 08, 2009 11:09 pm
Hvad fanden er det for noget hippie musik i hører?
Ormen97 Boarder
Emne: Hva Man Nov 09, 2009 11:24 pm
Hva hører du BlackOwner
Pepper Operator
Antal indlæg : 421 Join date : 23/09/09 Age : 29 Geografisk sted : Århus
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Tors Nov 12, 2009 1:28 am
hvordan ved du jeg hedder anders ?
Antal indlæg : 842 Join date : 20/09/09 Age : 30 Geografisk sted : Vester Hassing
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Tors Nov 12, 2009 3:05 pm
andersph123 skrev:
hvordan ved du jeg hedder anders ?
Det har ikke noget med dit navn andersph at gøre det er helt sikkert.
Pepper Operator
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Tors Nov 12, 2009 3:09 pm
nåårh ja tænkte jeg ikke lige på
Ditmer Display
Antal indlæg : 66 Join date : 21/10/09 Age : 29 Geografisk sted : Gandrup
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Tors Nov 12, 2009 10:19 pm
DJ Showtek - FTS DJ MNS vs Emaxx - Pump my Bass Showtek - Raver Showtek - Green Stuff Bass Agents - Street Spirit Dark Oscillators - Stereophobia Bass Agents - Baxx Superstar Dj Headhunterz - power of the mind headhunterz - just say my name headhunterz - sacrifice Headhunterz - D-tuned Headhunterz - Subsonic Headhunterz Vs. Abject - End Of My Existence Headhunterz - Rock Civilization Headhunterz - the Sacrifice Forever Az One Headhunterz - Forever Az One
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Tors Nov 12, 2009 10:21 pm
I har alle glemt Bamse og kylling - yd yd!.
Pepper Operator
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Tors Nov 12, 2009 11:01 pm
ja undskyld propellerman
Qrazor Expert Boarder
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Fre Nov 13, 2009 9:25 pm
Ditmer: Hardstyle fan Propeller: Ikke hetero seksuel/No talent fan Black0wner: Fan af mennesker med dårlig accent. Jeg siger ikke det er dårlig musik Michael... men seriøst... citat "Jeg hælder kun det honning" Ronic: Metal/Rock PatrickTousgaard: Metal/Rock/Hardstyle/Electronica/Rap Qrazor/Mig: Metal/Rock/Hardstyle/Electronica Ormen: Alt åbenbart... Andersph: Grunge/Techno/Hardstyle/Hardrock/Pop (Ad)
Qrazor Expert Boarder
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Fre Nov 13, 2009 11:03 pm
Industrial Metal Rammstein: Buch Dich Rammstein: Ohne Dich Rammstein: Ich Will Rammstein: Du Hast Rammstein: Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen Rammstein: Mein Herz Brennt Rammstein: Herzeleid Rammstein: Sehnsucht Rammstein: Rosenrot Rammstein: Laichzeit Rammstein: Te Quiero Puta Rammstein: Benzin Rammstein: Keine Lust Rammstein: Asche Zu Asche
Religious Metal Skillet: Comatose Skillet: Whispers In The Dark Skillet: Savior Skillet: Invincible Skillet: Falling In The Black Skillet: Rebirth Skillet: Awake And Alive Skillet: Monster
Thrash Metal Metallica: Master Of Puppets Metallica: One Metallica: Nothing Else Matters Metallica: Mr.Apocalypse Metallica: Death Magnetic
NU Metal Disturbed: Inside The Fire Disturbed: Indestructible Disturbed: Criminal Disturbed: Stricken Disturbed: Ten Thousand Fists Disturbed: Haunten Disturbed: Sons Of Plunder Disturbed: The Night
Gothic Metal Evanescence: My Immortal Evanescence: Bring Me To Life Withing Temptation: Angel
Symphonic Metal Nightwish: Amaranth Nightwish: Bye Bye Beautifull Nightwish: Escapist
Metalcore Bullet For My Valentine: Tears Dont Fall Bullet For My Valentine: Hand Of Blood Bullet For My Valentine: Waking The Demon
Heavy Metal Slipknot: Jump The Fuck Up Slipknot: Before I Forget Slipknot: Duality Slipknot: Dead Memories Slipknot: Wait And Bleed
Old School Iron Maiden: Number Of The Beast Iron Maiden: The Trooper Iron Maiden: Hallowed Be Thy Name
Alternative Rock Linkin Park: Bleed It Out Linkin Park: Papercut Linkin Park: Breaking The Habit Linkin Park: Numb Linkin Park: Figure Linkin Park: In The End Linkin Park: What I've Done Linkin Park: Divide Linkin Park: No More Sorrow
Grunge Nirvana: Lithium Nirvana: Heart Shaped Box Nirvana: Smells Like Teen Spirit
Electronic/Hardstyle/Techno/Trance ItaloBrothers: Colours Of The Rainbow ItaloBrothers: The Moon ItaloBrothers: Stamp On The Ground DJ Satomi: Wonderland DJ Satomi: Castle In The Sky DJ Flexburg: Flåklypa Gabry Ponte: Geordie (Aab's Lålålå sang) Scooter: The Question The Hitmen: Here Todaÿ Ziggy X: Thiz Rox Airbeat: Airbeat Project 2006 2 Unlimited: No Limit DJ Rabaan: Anima Libera DJ Splash: This Is My Life DJ Splash: Days Go By F-777: Drown F-777: Rain Trance F-777: Dragon Fire F-777: Mydenight The Prodigy: Spit Fire The Prodigy: Omen
Hard Rock Three Days Grace: Never Too Late Three Days Grace: Animal I Have Become Three Days Grace: Break Three Days Grace: Home 3 Doors Down: Kryptonite 3 Doors Down: Citizen Soldier 3 Doors Down: Its Not My Time Drowning Pool: Bodies Drowning Pool: Tear Away Drowning Pool: Sinner Green Day: 21 Guns Green Day: Holiday Green Day: Bouleward Of Broken Dreams Green Day: Good Riddance Green Day: American Idiot Hoobastank: Crawling In The Dark Hoobastank: The Reason Hoobastank: Out Of Control Machine Head: Hallowed Be Thy Name (Cover) Papa Roach: Infest Papa Roach: Last Resort Papa Roach: Broken Home Papa Roach: To Be Love Foo Figthers: Pretender Foo Figthers: Road To Ruin Foo Figthers: Hero
1 Hits Alter Bridge: Metalingus Gold Finger: 99 Red Ballons (Cover) HIM: Wings Of A Butterfly Nickelback: How You Remind Me
... Nogle der vil spille xD
Sidst rettet af Qrazor Tors Nov 26, 2009 1:37 am, rettet 1 gang
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Fre Nov 13, 2009 11:30 pm
Johan... Du keder dig
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Fre Nov 13, 2009 11:33 pm
Johan hvis du så i stedet brugte tiden på at lave geografi så din lære måske begynder at kunne lide dig.
Qrazor Expert Boarder
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Lør Nov 14, 2009 12:33 am
Til Patrick: Ja, jeg keder mig.
Til Propeller: W00t is wrong with you. Jeg er sku da uglens yndlings elev, det sagde hun hvertfald da hun smed mig op på kontoret i ondsdags.
Sidst rettet af Qrazor Lør Nov 14, 2009 4:26 pm, rettet 1 gang
Ronic_dk Operator
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Lør Nov 14, 2009 2:08 am
1. Hvorfor fanden blev du smidt på kontoret O.o? Klaskede du hende i røven, eller noget? 2. Det staves: "Onsdags".
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Lør Nov 14, 2009 1:14 pm
Ronic_dk skrev:
1. Hvorfor fanden blev du smidt på kontoret O.o? Klaskede du hende i røven, eller noget? 2. Det staves: "Onsdags".
Oliver det med "Onsdags" tror jeg godt han ved. Du behøves ikke rette alle stave fejl.
Ormen97 Boarder
Emne: God Lør Nov 14, 2009 3:15 pm
God musk der bliver valgt herinde
Qrazor Expert Boarder
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Lør Nov 14, 2009 4:08 pm
Ronic_dk skrev:
Nå ja, det var jo ikke en simpel tastefejl fejl. Plus hvis du vil snakke grammatik fejl, så skulle din besked oven over hedde:
1. Hvorfor fanden blev du smidt op på kontoret? Klaskede du hende i røven, eller så noget? O.o 2. Din sætning staves "Onsdags".
Eftersom: 1. I rigtigt grammatisk sprog, kan man ikke sætte smiley midt i en sætning. 2. Man kan ikke sætte tegn som "! ? :" efter en smiley, som du gjorde i din besked til mig. 3. Du mangler et "så" i sætningen oven over, eftersom du ikke bare kan trække "eller" og "noget" sammen til en sætning, uden et bindeord i rigtig grammatik. 4. Det hedder "Hvorfor fanden smed hun dig op på kontoret?", så man kan forstå hun sendte mig derop. Hun "Smed mig ikke" på kontoret, det ville have været vold. 5. Når du har sat kolon efter "Det staves", behøver du ikke "" om Onsdag. 6. Det hedder "Din sætning ovenover staves: Onsdag", ikke "Det staves: Onsdag" i korrekt grammatik, eftersom du ikke bare kan sætte en led sætning ind, og så sætte kolon.
Det var sku mange fejl du lavede, på kun 3 sætninge. Det er reglerne for det korrekte rigs danske naturik. Bare lige så at du er med. Vi kan jo ikke have alle de grammatik fejl Ronic.
Sidst rettet af Qrazor Lør Nov 14, 2009 4:27 pm, rettet i alt 4 gange
Ormen97 Boarder
Emne: hehe Lør Nov 14, 2009 4:14 pm
hehe Qrazor
Qrazor Expert Boarder
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Lør Nov 14, 2009 4:24 pm
Ormen97 skrev:
Stave FEJL Musik mener jeg
Hvis du vil rette stavefejl, kan du bare trykke på ikonet "edit", uden for din besked.
Ormen97 Boarder
Emne: Ok Lør Nov 14, 2009 4:27 pm
Ok tak Qrazor det havde jeg ikk lige opdaget
Pepper Operator
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Lør Nov 14, 2009 4:31 pm
Puha Qrazor. Du har lavet en fejl! Han må godt sætte smiley'en der, da det ikke er inde midt i en sætning, men at det er 2 sætninger. WUPTI!!
og nej qrazor du skal ikke rette min, da jeg godt ved der er nogle grammatiske fejl i det.
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Lør Nov 14, 2009 5:34 pm
Qrazor skrev:
Ronic_dk skrev:
Nå ja, det var jo ikke en simpel tastefejl fejl. Plus hvis du vil snakke grammatik fejl, så skulle din besked oven over hedde:
1. Hvorfor fanden blev du smidt op på kontoret? Klaskede du hende i røven, eller så noget? O.o 2. Din sætning staves "Onsdags".
Eftersom: 1. I rigtigt grammatisk sprog, kan man ikke sætte smiley midt i en sætning. 2. Man kan ikke sætte tegn som "! ? :" efter en smiley, som du gjorde i din besked til mig. 3. Du mangler et "så" i sætningen oven over, eftersom du ikke bare kan trække "eller" og "noget" sammen til en sætning, uden et bindeord i rigtig grammatik. 4. Det hedder "Hvorfor fanden smed hun dig op på kontoret?", så man kan forstå hun sendte mig derop. Hun "Smed mig ikke" på kontoret, det ville have været vold. 5. Når du har sat kolon efter "Det staves", behøver du ikke "" om Onsdag. 6. Det hedder "Din sætning ovenover staves: Onsdag", ikke "Det staves: Onsdag" i korrekt grammatik, eftersom du ikke bare kan sætte en led sætning ind, og så sætte kolon.
Det var sku mange fejl du lavede, på kun 3 sætninge. Det er reglerne for det korrekte rigs danske naturik. Bare lige så at du er med. Vi kan jo ikke have alle de grammatik fejl Ronic.
Ormen97 Boarder
Emne: Hvad Lør Nov 14, 2009 5:37 pm
Hva mener du med det Tøsedreng
Qrazor Expert Boarder
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band Lør Nov 14, 2009 6:56 pm
andersph123 skrev:
Puha Qrazor. Du har lavet en fejl! Han må godt sætte smiley'en der, da det ikke er inde midt i en sætning, men at det er 2 sætninger. WUPTI!!
og nej qrazor du skal ikke rette min, da jeg godt ved der er nogle grammatiske fejl i det.
Nej det er ikke en fejl, eftersom i naturik rigs dansk, må smiley'er/symboler ikke sættes inde i en tekst. De skal sættes som det sidste tegn, lige inden man skifter afsnit. Ligesom du har gjort ovenover. Der må kun sættes et smiley/symbol i, eller efter en tekst.
F.eks Hej jeg hedder Johan Hvordan går det .
DEN SÆTNING VAR IKKE TILLADT!
Den skulle se sådan her ud. Hej jed hedder Johan Hvordan går det
Efter smileyer må man heller ikke sætte tegn som ! : . ? Fordi at en smiley også gælder som en pause, ligesom et punktum.
Du skal ikke diskutere grammatik med mig Pepper ;P Begge grammatik prøver fik jeg 12 i. Også i vores staveprøve. Muahaha. Fik jeg nævnt jeg også fik 12 i læseprøven? Muahahaha gange to. Så, do not fuck with me Pepper
Så kan jeg ligeså godt nævne min bedste karaktere ever, mens jeg alligevel er i gang. Tysk 02! HVAD SIGER I SÅ! SÅ SER MAN LIGE DEN GODE KARAKTER! Man skulle åbenbart aflevere sin stil for at få karakter for den. Geografi 02! HVAD SIGER I SÅ! SÅ SER MAN LIGE MIT YNDLINGSFAG! Man skulle åbenbart have en bog... Som jeg så skal betale bøde for, ikke at have haft siden året begyndte...
Nu kommer den... Mit yndlingsfag! Faget hvor karakteren ikke bliver bedre! BIOLOGI! 00! Der ser i den alle sammen! Den gode karakter!
Sidst rettet af Qrazor Lør Nov 14, 2009 7:11 pm, rettet 1 gang
Ormen97 Boarder
Emne: haha Qrazor Lør Nov 14, 2009 7:05 pm
Haha Qrazor
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Herinde skriver man navne på gode sange + band