Antal indlæg : 462 Join date : 25/09/09 Age : 30 Geografisk sted : Vester hassing.
Emne: Skriv balanceret! Ons Okt 28, 2009 4:31 pm
Jeg synes, at det er pisse nedern, at alle mulig personer(Propeller og unnaimed) bare skriver et eller andet kompliment til næsten alt. Skær lige lidt ned! Skriv lidt mere normalt, og ikke så besat! Det er fint, at du starter nye emner, Propeller. Men jeg kan læse, at undtagen det, jeg har skrevet er resten af navnene ved "Sidste indlæg" altid grønt og navnet: Propellermand !
Propellerman Extrem Boarder
Antal indlæg : 842 Join date : 20/09/09 Age : 30 Geografisk sted : Vester Hassing
Emne: Sv: Skriv balanceret! Ons Okt 28, 2009 5:18 pm
Ronic_dk skrev:
Jeg synes, at det er pisse nedern, at alle mulig personer(Propeller og unnaimed) bare skriver et eller andet kompliment til næsten alt. Skær lige lidt ned! Skriv lidt mere normalt, og ikke så besat! Det er fint, at du starter nye emner, Propeller. Men jeg kan læse, at undtagen det, jeg har skrevet er resten af navnene ved "Sidste indlæg" altid grønt og navnet: Propellermand !
Det er bare fordi jeg skylder jo meget, efter som jeg næsten aldrig var her inde..
Ronic_dk Operator
Antal indlæg : 462 Join date : 25/09/09 Age : 30 Geografisk sted : Vester hassing.
Emne: Sv: Skriv balanceret! Ons Okt 28, 2009 5:59 pm
Bare det faktum, at du faktisk er aktiv herinde nu, er nok. Men lad være med at overspamme stedet!;O
Antal indlæg : 842 Join date : 20/09/09 Age : 30 Geografisk sted : Vester Hassing
Emne: Sv: Skriv balanceret! Ons Okt 28, 2009 6:23 pm
Ronic_dk skrev:
Bare det faktum, at du faktisk er aktiv herinde nu, er nok. Men lad være med at overspamme stedet!;O
Hvormange indlæg må jeg skrive om dagen?
Black0wner Operator
Antal indlæg : 384 Join date : 28/09/09 Geografisk sted : Nørresundby
Emne: Sv: Skriv balanceret! Ons Okt 28, 2009 9:59 pm
Propellerman skrev:
Det er bare fordi jeg skylder jo meget, efter som jeg næsten aldrig var her inde..
Efter som = eftersom Her inde = herinde
Black0wner Operator
Emne: Sv: Skriv balanceret! Ons Okt 28, 2009 10:00 pm
Propellerman skrev:
Hvor mange*
Emne: Sv: Skriv balanceret! Ons Okt 28, 2009 10:22 pm
Black0wner skrev:
Propellerman skrev:
Hvor mange*
Ved det godt, men Oliver bliver nok sur hvis jeg skriver et indlæg bare for at rette det..
Black0wner Operator
Emne: Sv: Skriv balanceret! Ons Okt 28, 2009 10:51 pm
Propellerman skrev:
Black0wner skrev:
Propellerman skrev:
Hvor mange*
Ved det godt, men Oliver bliver nok sur hvis jeg skriver et indlæg bare for at rette det..
bare tryk edit oppe i hjørnet af din besked