Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)

Go down 
+10
fjumpe
Ormen97
Pepper
PatrickTousgaard
Pertinax
Qrazor
Cralle
Ronic_dk
Propellerman
Dr. Hax (Farvel clan)
14 deltagere

Skal wcs serveren skiftes ud!?
JA!
SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) I_vote_lcap29%SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) I_vote_rcap
 29% [ 2 ]
NEJ!
SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) I_vote_lcap71%SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) I_vote_rcap
 71% [ 5 ]
Totale stemmer : 7
 
Poll closed

ForfatterBesked
Dr. Hax (Farvel clan)
Aktiv Boarder
Dr. Hax (Farvel clan)


Antal indlæg : 253
Join date : 29/09/09
Age : 27
Geografisk sted : Nordjylland vraa

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 7:10 pm

Seriøst jeg kan ikke lide wcs mere :O!!
1. I har for lidt racer (kan skaffe 200 racer på 5 minutter)
2. Jeg kan ikke lide wcs server :O

Jeg laver en afstemning om den kan blive skiftet ud her. Så er det bare om Moderators godkender afstemningen bagefter :O
og forresten add funserver blandt jeres valg under ting serveren skal være :O seriøst i skal prøve Mg_hellz_multigame_fix
den er mega grinern

Ellers stem på jeres mening om den nye wcs server!! Evil or Very Mad PS (jeg er roxxy Smile


Sidst rettet af unnaimed Fre Okt 30, 2009 6:57 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://aimed-css.webs.com
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 8:13 pm

unnaimed skrev:
Seriøst jeg kan ikke lide wcs mere :O!!
1. I har for lidt racer (kan skaffe 200 racer på 5 minutter)
2. Jeg kan ikke lide wcs server :O

Jeg laver en afstemning om den kan blive skiftet ud her. Så er det bare om Moderators godkender afstemningen bagefter :O
og forresten add funserver blandt jeres valg under ting serveren skal være :O seriøst i skal prøve Mg_hellz_multigame_fix
den er mega grinern

Ellers stem på jeres mening om den nye wcs server!! Evil or Very Mad

Selv om der er fleretal om at den skal skiftes ud, så bliver det ikke til noget. Vi lavede en afstemning og wcs vandt.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Dr. Hax (Farvel clan)
Aktiv Boarder
Dr. Hax (Farvel clan)


Antal indlæg : 253
Join date : 29/09/09
Age : 27
Geografisk sted : Nordjylland vraa

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 6:56 pm

Jeg protostere alligevel :O!! lol!
Tilbage til toppen Go down
http://aimed-css.webs.com
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 10:11 pm

Du kan sguda bare lade være med at være i den? Der tilføjes nye racer hver dag, flere ting, osv. Qrazor laver næsten ikke andet. For det andet, så har WCS vundet afstemningen. Og hvorfor fanden skal vi bruge pisse meget tid på at lave en WCS server, derefter slette hele lortet igen bare fordi, at du "er trær af wcs". Du er sguda hverken Donater, Admin, Administrator eller Moderator!(Tror jeg da..)
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
Cralle
Aktiv Boarder
Cralle


Antal indlæg : 283
Join date : 29/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 11:17 pm

Tror ikke at folk i HIA vil have den skiftet ud?
Tror bare du må indfinde dig!
Tilbage til toppen Go down
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 8:04 pm

unnaimed skrev:
Seriøst jeg kan ikke lide wcs mere :O!!
1. I har for lidt racer (kan skaffe 200 racer på 5 minutter)
2. Jeg kan ikke lide wcs server :O

Jeg laver en afstemning om den kan blive skiftet ud her. Så er det bare om Moderators godkender afstemningen bagefter :O
og forresten add funserver blandt jeres valg under ting serveren skal være :O seriøst i skal prøve Mg_hellz_multigame_fix
den er mega grinern

Ellers stem på jeres mening om den nye wcs server!! Evil or Very Mad PS (jeg er roxxy Smile

Forresten, de der 200 racer... du sender lige et link tak.
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
Pertinax
Addict
Pertinax


Antal indlæg : 87
Join date : 13/10/09
Age : 29
Geografisk sted : 57° 4'0.53"N - 10° 7'30.57"Ø

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 7:28 pm

vi vil hellere have normal, dd2 eller nuke etc.
Tilbage til toppen Go down
http://www.own3d.es
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:29 pm

Svar mig lige på hvem "Vi" er. Er det Unnaimed og dig? og Aners? Nu må jeg lige minde dig om at clanen består af næsten 50 medlemmer.
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
PatrickTousgaard
Aktiv Boarder
PatrickTousgaard


Antal indlæg : 239
Join date : 20/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:54 pm

Pertinax skrev:
vi vil hellere have normal, dd2 eller nuke etc.

Altså det ville være fedt med en dd2. som vi kan pcw med.
Fordi det er tit at dem der spørger, som gerne vil pcw, ikke har en 'pcw-server'
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/
Pepper
Operator
Pepper


Antal indlæg : 421
Join date : 23/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Århus

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:57 pm

Ronic_dk skrev:
Svar mig lige på hvem "Vi" er. Er det Unnaimed og dig? og Aners? Nu må jeg lige minde dig om at clanen består af næsten 50 medlemmer.
du skal ikke trække mig ind i det .. jeg syntes ikke at WCS serverene skal skiftes ud
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/profile.forum?mode=viewp
Ormen97
Boarder
Ormen97


Antal indlæg : 140
Join date : 08/10/09
Age : 28
Geografisk sted : Nordjylland

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Wcs   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 11:26 pm

Wcs serveren bør ikk skiftes ud der er hele tiden nogle der spiller i den, og den er mega nice
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/profile.forum?mode=viewp
Dr. Hax (Farvel clan)
Aktiv Boarder
Dr. Hax (Farvel clan)


Antal indlæg : 253
Join date : 29/09/09
Age : 27
Geografisk sted : Nordjylland vraa

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:42 pm

Ormen97 skrev:
Wcs serveren bør ikk skiftes ud der er hele tiden nogle der spiller i den, og den er mega nice

Nej jeg har givet qrazor disse 200 racer han har ikke lagt en eneste af racerne in (tror jeg da). så hvor meget arbejde er der i det ? ellers ville det være fedt med en hide n seek. Køber snart selv en server og det bliver helt sikkert sådan en Smile
Tilbage til toppen Go down
http://aimed-css.webs.com
Dr. Hax (Farvel clan)
Aktiv Boarder
Dr. Hax (Farvel clan)


Antal indlæg : 253
Join date : 29/09/09
Age : 27
Geografisk sted : Nordjylland vraa

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:43 pm

Ronic_dk skrev:
Du kan sguda bare lade være med at være i den? Der tilføjes nye racer hver dag, flere ting, osv. Qrazor laver næsten ikke andet. For det andet, så har WCS vundet afstemningen. Og hvorfor fanden skal vi bruge pisse meget tid på at lave en WCS server, derefter slette hele lortet igen bare fordi, at du "er trær af wcs". Du er sguda hverken Donater, Admin, Administrator eller Moderator!(Tror jeg da..)

Anden gang jeg siger dette JEG ER ADMIN bounce lol!
Tilbage til toppen Go down
http://aimed-css.webs.com
fjumpe
Display
fjumpe


Antal indlæg : 74
Join date : 26/11/09

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 10:15 pm

Altså forstår ikk hvorfor du så ikk bare lader vær med at spille på den ligesm ronik sagde ( Tror nok det var ham Razz)
Tilbage til toppen Go down
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeMan Nov 30, 2009 5:28 pm

unnaimed skrev:
Ormen97 skrev:
Wcs serveren bør ikk skiftes ud der er hele tiden nogle der spiller i den, og den er mega nice

Nej jeg har givet qrazor disse 200 racer han har ikke lagt en eneste af racerne in (tror jeg da). så hvor meget arbejde er der i det ? ellers ville det være fedt med en hide n seek. Køber snart selv en server og det bliver helt sikkert sådan en Smile

Jeg tror vores WCS server har... 75-80 racer. Og jeg vil meget gerne takke dig for at have givet mig de 200 racer. Jeg har lagt omkring 30 af dem ind, hvilket var fra de få der ikke var fejl i. Og ellers har jeg selv lavet en masse derpå, ud af nogle af evnerne fra det wcs_DB_config du sendte mig. Så omkring 50/75 af racerne er fra dig af. Så mange tak.
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
nicolas
Display
nicolas


Antal indlæg : 75
Join date : 05/12/09
Age : 27
Geografisk sted : ;o

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 6:19 pm

Ronic_dk skrev:
Svar mig lige på hvem "Vi" er. Er det Unnaimed og dig? og Aners? Nu må jeg lige minde dig om at clanen består af næsten 50 medlemmer.

jeg synes heller ik vores wcs server skal skiftes ud mange spiller på den osv. mange mennesker elsker wcs og det da også noget sjovt noget
Tilbage til toppen Go down
Cralle
Aktiv Boarder
Cralle


Antal indlæg : 283
Join date : 29/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 6:46 pm

Har du lagt mærke til den bliver hacket dagligt!

Jeg syntes den skal ud...
Tilbage til toppen Go down
MrLuxas
Boarder
MrLuxas


Antal indlæg : 172
Join date : 03/12/09
Age : 27
Geografisk sted : Danmark

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 7:31 pm

hvad er ip adressen?
Tilbage til toppen Go down
Cralle
Aktiv Boarder
Cralle


Antal indlæg : 283
Join date : 29/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 7:41 pm

77.92.85.179:27031
Tilbage til toppen Go down
nicolas
Display
nicolas


Antal indlæg : 75
Join date : 05/12/09
Age : 27
Geografisk sted : ;o

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 9:55 pm

Cralle skrev:
Har du lagt mærke til den bliver hacket dagligt!

Jeg syntes den skal ud...

det har du ret i. synes sq også den skal ud hvis den bliver hacket så mange gange....


Do you smell what The Rock is cooking
Tilbage til toppen Go down
vengeuer
Display
vengeuer


Antal indlæg : 55
Join date : 29/09/09
Age : 28
Geografisk sted : silstrupvej 6

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 1:44 pm

wcs er mega nedern! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 4:19 pm

Ting som det der, kan du godt skrive i et indlæg.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
PatrickTousgaard
Aktiv Boarder
PatrickTousgaard


Antal indlæg : 239
Join date : 20/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:31 pm

Den gang de valgte at de skulle være en WCS servere, tænkte jeg bare: NEEEJ!!!

Og du synes jeg at der er pises skægt... med mindre jeg taber xD!!
Det er bare tre nitter

1. Den bliver KONSTANT hacked.

2. Der er mange der er i et mega højt lvl. Hvilket er irreterende fordi... JEG TABER :p!

3. Der er en race, hvor man kan være en lille edderkop ting som kan hopper ret langt..... DEN ER FUCKING SPOOKEY!! Første gang jeg blev angrebet af sådan en, faldte jeg af stolen af forskrækkelse xD!

Én ting til, ligner Elefantens snabel ikke ret meget en penis: elephant .. Hvis IKKE kigger tæt på. (:!
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:32 pm

Er du ikke en tøsssedreng, at du falder af stolen?
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Dr. Hax (Farvel clan)
Aktiv Boarder
Dr. Hax (Farvel clan)


Antal indlæg : 253
Join date : 29/09/09
Age : 27
Geografisk sted : Nordjylland vraa

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 8:43 pm

-.- JAAA flere tilhængere xD. lol! seriøst man jeg syntes stadig at den wcs server skal skiftes ud . den bliver hacket hele tiden. lol! Shocked
Tilbage til toppen Go down
http://aimed-css.webs.com
Sexy Killer
Boarder
Sexy Killer


Antal indlæg : 201
Join date : 21/12/09
Age : 28
Geografisk sted : Østjylland

SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitimeLør Dec 26, 2009 1:14 am

Nej.. altid godt med mange servere da!
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/
Sponsoreret inhold





SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Empty
IndlægEmne: Sv: SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)   SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
SKIFT WCS SERVEREN UD !! (roxxy som den protosterende :@)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia  :: Ideer-
Gå til: