Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 WoW sucks!

Go down 
+11
Pepper
Cralle
Csd_snoopy
PsychoPer
Ormen97
Pertinax
Ronic_dk
PatrickTousgaard
1stkKN0X
Toxic
Qrazor
15 deltagere

Sutter wow lige eller hvad?!!
Ja
WoW sucks! I_vote_lcap62%WoW sucks! I_vote_rcap
 62% [ 13 ]
Nej
WoW sucks! I_vote_lcap38%WoW sucks! I_vote_rcap
 38% [ 8 ]
Totale stemmer : 21
 

ForfatterBesked
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 7:30 pm

Afstemning!
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
Toxic
n00b



Antal indlæg : 10
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Danmark

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 9:48 pm

Kom sku til at stemme forkert!!!!....
Hva gør jeg? xD
Tilbage til toppen Go down
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 10:01 pm

ҤĨѦ│Toxic!<3 skrev:
Kom sku til at stemme forkert!!!!....
Hva gør jeg? xD

Det eneste du kan gøre... SKYD DIG SELV!
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
Toxic
n00b



Antal indlæg : 10
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Danmark

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 12:41 am

Jeg tænkte nok det var den eneste udvej! Razz
Tilbage til toppen Go down
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 2:16 am

ҤĨѦ│Toxic!<3 skrev:
Jeg tænkte nok det var den eneste udvej! Razz
Jep... Så vi ses sku nok ikke til Christian video marathon alligevel
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
1stkKN0X
Bette Slaveabe



Antal indlæg : 1
Join date : 23/09/09
Age : 28

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 10:07 pm

hvorfor synes i at wow sucks?
har i overhovedet prøvet det?
- hilsen emil .
Tilbage til toppen Go down
PatrickTousgaard
Aktiv Boarder
PatrickTousgaard


Antal indlæg : 239
Join date : 20/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:57 pm

1stkKN0X skrev:
hvorfor synes i at wow sucks?
har i overhovedet prøvet det?
- hilsen emil .

Faktisk ikke, men har set nogle spille det, og set et afsnit af South Park hvor de spiller WOW (Det er det sjoveste South Park Episode jeg nogensinde har set) Og det ser VIRKELIG nederen ud!
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 11:03 am

WoW slået op i ordbog: Et spil hvor man skal betale en umålelig sum penge om månenden som ikke er dette såkaldte "slå, slå, slå, slå, slå, slå, slå, slå, slå" spil hver.

Citat fra en aktiv WoW spiller:

Kender du det hvor man kommer fra Stables mod Mine? Og så er der sår'n en eller anden rank 4 noob der skriver i General, "Mine lost 3 call raiders inc." og man tænker bare LOL! den holder jeg!
Så det jeg gør er jeg mounter op på min Frostwolfhowler Epicmount fra Altric Valley og så løber jeg så ned mod ham med 100% increased run speed, så jeg tror nok han kunne mærke smerten kom!
Så kommer jeg derned og så tænker jeg LOL! du er en Druid i Catform! Så ham Twoshotter jeg med min level 12 Fireball fra AQ20 så han bare igniter ihjel!
Lige ved siden af står der en Paladin som man kan se er klart noob i det man kan se han har Retribution Spect, så mit Fireblast er stort set nok til ham ik'?
Alt i mens jeg pwner de her 2 noobs totalt der holder jeg Priesten i fuld Polymorphed så jeg bare kan bruge Boost Scorch så mit impact det hitter non-stop!
Så interrupter jeg hans healing og plus jeg Counter-Speller ham, jeg Blinker så hen til ham fyrer en Cone of Cold af, bagefter en Arcane Explosion så han kan føle hele kampens vrede som et stort og langt Warrior Execute og så skriver jeg lige i General. "Burde vi ikke gå uden for og få os et liv?"

Det lyder sku som et godt spil Emil! Det skal da købes! Hvad fanden er en "Frostwolfhowler Epicmount fra Altric Valley" eller en "Druid i Catform"
og hvad fanden er en "level 12 Fireball fra AQ20" ???
Jeg har mange flere spørgsmål fra den her tekst men af hensyn til størrelsen på indlægget her så lader jeg vær' med at skrive dem
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: QQ   WoW sucks! Icon_minitimeLør Okt 10, 2009 9:29 pm

Qrazor skrev:
WoW slået op i ordbog: Et spil hvor man skal betale en umålelig sum penge om månenden som ikke er dette såkaldte "slå, slå, slå, slå, slå, slå, slå, slå, slå" spil hver.

Citat fra en aktiv WoW spiller:

Kender du det hvor man kommer fra Stables mod Mine? Og så er der sår'n en eller anden rank 4 noob der skriver i General, "Mine lost 3 call raiders inc." og man tænker bare LOL! den holder jeg!
Så det jeg gør er jeg mounter op på min Frostwolfhowler Epicmount fra Altric Valley og så løber jeg så ned mod ham med 100% increased run speed, så jeg tror nok han kunne mærke smerten kom!
Så kommer jeg derned og så tænker jeg LOL! du er en Druid i Catform! Så ham Twoshotter jeg med min level 12 Fireball fra AQ20 så han bare igniter ihjel!
Lige ved siden af står der en Paladin som man kan se er klart noob i det man kan se han har Retribution Spect, så mit Fireblast er stort set nok til ham ik'?
Alt i mens jeg pwner de her 2 noobs totalt der holder jeg Priesten i fuld Polymorphed så jeg bare kan bruge Boost Scorch så mit impact det hitter non-stop!
Så interrupter jeg hans healing og plus jeg Counter-Speller ham, jeg Blinker så hen til ham fyrer en Cone of Cold af, bagefter en Arcane Explosion så han kan føle hele kampens vrede som et stort og langt Warrior Execute og så skriver jeg lige i General. "Burde vi ikke gå uden for og få os et liv?"

Det lyder sku som et godt spil Emil! Det skal da købes! Hvad fanden er en "Frostwolfhowler Epicmount fra Altric Valley" eller en "Druid i Catform"
og hvad fanden er en "level 12 Fireball fra AQ20" ???
Jeg har mange flere spørgsmål fra den her tekst men af hensyn til størrelsen på indlægget her så lader jeg vær' med at skrive dem


Johan, du har allerede spurgt mig, om hvad det betød:p... Kort sagt: Taber, der ikke bruger andet i sit liv end at stene WoW... Og AQ20 er AK81, der er stavet forkert.
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: QQ   WoW sucks! Icon_minitimeLør Okt 10, 2009 9:35 pm

Qrazor skrev:
WoW slået op i ordbog: Et spil hvor man skal betale en umålelig sum penge om månenden som ikke er dette såkaldte "slå, slå, slå, slå, slå, slå, slå, slå, slå" spil hver.

Citat fra en aktiv WoW spiller:

Kender du det hvor man kommer fra Stables mod Mine? Og så er der sår'n en eller anden rank 4 noob der skriver i General, "Mine lost 3 call raiders inc." og man tænker bare LOL! den holder jeg!
Så det jeg gør er jeg mounter op på min Frostwolfhowler Epicmount fra Altric Valley og så løber jeg så ned mod ham med 100% increased run speed, så jeg tror nok han kunne mærke smerten kom!
Så kommer jeg derned og så tænker jeg LOL! du er en Druid i Catform! Så ham Twoshotter jeg med min level 12 Fireball fra AQ20 så han bare igniter ihjel!
Lige ved siden af står der en Paladin som man kan se er klart noob i det man kan se han har Retribution Spect, så mit Fireblast er stort set nok til ham ik'?
Alt i mens jeg pwner de her 2 noobs totalt der holder jeg Priesten i fuld Polymorphed så jeg bare kan bruge Boost Scorch så mit impact det hitter non-stop!
Så interrupter jeg hans healing og plus jeg Counter-Speller ham, jeg Blinker så hen til ham fyrer en Cone of Cold af, bagefter en Arcane Explosion så han kan føle hele kampens vrede som et stort og langt Warrior Execute og så skriver jeg lige i General. "Burde vi ikke gå uden for og få os et liv?"

Det lyder sku som et godt spil Emil! Det skal da købes! Hvad fanden er en "Frostwolfhowler Epicmount fra Altric Valley" eller en "Druid i Catform"
og hvad fanden er en "level 12 Fireball fra AQ20" ???
Jeg har mange flere spørgsmål fra den her tekst men af hensyn til størrelsen på indlægget her så lader jeg vær' med at skrive dem


Johan, du har allerede spurgt mig, om hvad det betød:p... Kort sagt: Taber, der ikke bruger andet i sit liv end at stene WoW... Og AQ20 er AK81, der er stavet forkert.
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeSøn Okt 11, 2009 12:05 am

For at være ærlig forstod jeg ikke din oversættelse xD
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 1:07 am

Qrazor skrev:
For at være ærlig forstod jeg ikke din oversættelse xD
For at være ærlig, så forstod jeg faktisk heller ikke særligt meget selv xD
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
Pertinax
Addict
Pertinax


Antal indlæg : 87
Join date : 13/10/09
Age : 29
Geografisk sted : 57° 4'0.53"N - 10° 7'30.57"Ø

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: ..   WoW sucks! Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 3:46 am

forstår stadig ikke hvorfor i synes det sux Very Happy?
Tilbage til toppen Go down
http://www.own3d.es
Ormen97
Boarder
Ormen97


Antal indlæg : 140
Join date : 08/10/09
Age : 28
Geografisk sted : Nordjylland

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: WoW SUCKS   WoW sucks! Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 7:08 pm

Det er mega nedern WOW affraid
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/profile.forum?mode=viewp
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 11:31 pm

Det er koldblodigt nedern, så man skulle tro, at det var løgn. Og ja, jeg ved det af erfaring. Og tro mig. Den eneste grund til, at jeg blev derinde i det visse antal af måneder var, at der var nogle at skrive med derinde. Det er sikkert den eneste grund til, at WoW er så kendt, som det er.
Mit referat af WoW.
Du går ind, i noget, der... Uhm, lad os bare sige en dungeon, hvis nogen ved, hvad det er.(Kælder, men vi siger bare der, hvor de "stærke" fjender er."Du står ved et ødelagt springvand, kigger ind i en mur, imens du skriver hele tiden "wanna go gold mines.... need priest.. wont go without priest... healer.. need tanker... And mage...". FØrste time: Gået. Anden time bruger du på, at slå små trolde med hakker ihjel. Underligt nok, så er fjenderne 100 gange sværer, fordi at de har en underlig drage omkring deres leveltal. Hvilket gør dem.. ja, stærkere. De smider lidt flere penge, og giver ikke en skid level.
DU kommer længere ind, og så kommer der pludselig en fyr med en hammer, og slår halvdelen af teamet ihjel. Så skal i vente på, at dine venner kommer som spøgelse gående fra den nærmeste kirkegård, og ind i minerne igen, igennem de mange labyrinter, og så videre.. Nu har du brugt 3 timer.
Så kommer du op på et strandet skib! Der er der mennesker, der går med koste! Og så bruger de den som en stav, eller så holder de en shotgun i hånden.
Endelig kommer man til sidstebossen. Øverste etage. Hvad sker der? Man bliver røvknebbet af 8 mennesker med sløve sabler, du er heldig at overleve, og du venter på dine holdkammerater skal komme efter liget igen. Forvent med garanti, at halvdelen af dit hold er skredet. Og imens du venter, respawner menneskerne med rustne sabler, og knebber dig i røven. Og hvad får man af at dræbe sidstebossen? UUUUH! GAMMEL GRIM VÆST DEr GIVER 10 I MADLAVNING! Og spids hat of slå hårdere med økse.
Men det mest retarderede er til dato, at hvis du bare bytter lidt rundt på hotkeys, kan du snildt sidde med kaffe, kakao, kage, ferskner, pærebananyoghurt, lampeskærme, radiosendere, atombomber whatever i hånden, imens du har trykket på 1 knappen, står stille, og i sjældne tilfælde: KNAPPEN NUMMER 2!!! Så slår du HÅRDERE og skal vente på cooldown.

Imorgen fortæller jeg om shops!
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 4:18 pm

Okay seriøst genialt indlæg Smile
Spids hat of slå hårdede med økse ^^
Kommer der bare en fyr og dræber en med en hammer lige pludselig? xD
Men du skal passe lidt på med nørd sproget Wink
Der er ikke så mange herinde der ved hvad "Hotkeys" er f.eks
... hvilket jeg kan fortælle er knapper man har sat noget tíl, feks sæt den til at gøre det som WoW handler om... slå... slå... slå... slå...

Jeg vil nu give et utroligt langt referat om det fantastiske kamp system i WoW
slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... slå... og så giver fjenden sig selv liv og så starter man forfra med det jeg har skrevet oven over! WOOH! GREAT GAME!


Sidst rettet af Qrazor Ons Nov 04, 2009 10:23 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 9:52 pm

Okay. Man befinder sig på et ørkenområde, og du har fået penge nok til at købe noget godt grej. Du har kun sparet sammen i 23 dage på at få en lille kniv, der skader 3 skade mere end normalt.
DU er i midten af den anden side af verdenen. Og der er ingen form for teleport, undtagen "heartstone" der teleporterer dig til din hjemby, der bare ligger endnu længere væk. Du bliver nød til at løbe i 1 time, efterfulgt at du kommer hen til en havn.
Havnen tager dig 10 minutter at komme igennem, og 15 minutter på at vente på et skib. Turen på skibet, tager nok 10 minutter.
ENDELIG er man kommet på den anden "ø". Lad os bare sige, at før var man i USA, nu er man i Spanien, og menneskebyen ligger i England.
Så kigger du dig omkring, og opdager at du har taget det forkerte skib. Hvilket et enormt frustrerende, fordi at BLIZZARD har altså været for dovne til at sætte makater på lortet.
Du går ind i en større landsby, og for en 1/10 af dine penge du har sparet op i 23 dage, kommer du op på en drageting, der flyver dig. Du er på den anden side af verden, og må derfor vente 3 timer på lortedyret, der ligner mere en løve end en ørn. Det værste er, at computeren loader så meget, at det lagger af helvede til. Så du får ikke "nydt" udsigten, af bøfler der bliver slået ihjel af orkere med økse of selvhealing.
ENDELIG kommer man til menneskebyen, og din mor banker på døren, og siger at du skal i seng. "Okay, mor. men skal lige gøre noget". Af ren refleks trykker man på sin "Heartstone" der teleporterer en "hjem" hvor man har valgt at bo. (For at skifte boplads, skal du bare tale med en person. Ganske gratis åndssvagt nok) Og så er de 6 timer spildt, hvorved at du skal bruge det samme næste dag på at komme tilbage til menneske byen igen.

Næste dag tager du den samme vej. Tager endnu en gang fejl af skibet, og bruger din anden tiendedel på riddedyr!
Så ankommer man endelig. Og BLIZZARD har været så dumme, at de har puttet alt muligt shit, som hvor du kan købe ost, eller kiks til dit dyr hvis du er hunter først. Hvilket er den vej, der er mest brugt..
Man kan også se frem til overdrevet lagg. Cirka 5 FPS.(Hvilket er billeder i sekundet). Når du endelig får gået hen igennem den nedern by, farer du vild, og befinder dig i en stor park, hvor der går grimme sorte kvinder med stave. Du går så tilbage, og endelig finder man shoppen. Denne shop er ikke en normal shop. Det er faktisk en auktion.
Du får dig kvast igennem den store mængde af personer, der står og danser, spammer eller prøver at sælge garn alle kan lave. Og dumt nok, kan man ikke gå forbi hinanden. Nej nej. Men bliver nød til at løbe ind i dem, indtil de flytter.
Endnu mere åndssvagt er det, at kun 1 person kan bruge auktionæren af gangen. Der er 5 stykker derinde, og der er cirka 100 inde i lokalet. Selvfølgelig er der nogle morons, der bare ødelægger det hele ved at stå og danse. Så der er slet ingen form for kø. Først til mølle princippet styrer i det lokale.
Endelig, efter den lange ventetid, taler du med auktionæren. Og du befinder dig i et sort vindue, hvor der står: Søg på våben, hvilket level er du i? Og hvor sjældent skal det være? Åh, og daggers. Så er det med, at finde en eller anden moron, der har solgt sit gode våben. Og for det meste, så til en level 40.. lad os sige rogue. Så koster et lilla våben cirka.. 400 guld. Nej, det er de blå og de er endnu dårligere. De lilla kan nemt koste 1120. (Lad mig lige sige, at i det nuværende level, tager det kun 30 minutter, at få fat i et guld i normale omstændigheder)
Du kigger i cirka en halv time, og endelig er der et våben, der ikke koster meget at "bid" på. Og så kigger man på originalprisen efter, man har betalt "bid". BAGEFTER hvis du har vundet "bid", skal du selvfølgelig betale det syge gebyr på 2000. Det kan du ikke, så du bliver nød til at bruge rigtige penge på at få guld, fra et piratfirma på en hjemmeside, hvor der er 30% chance for at blive hacket.
Når du endelig har købt tingen, og det fungerer vel, bruger du det i 4 dage, og dag 5, er våbnet væk. Din account er åbenbart blevet hacket.
BLIZZARD er også bare PROFFER til at finde på navne. "Dark sword of destruction" "Blue murderers knife", og "Staff of weakening". Og så er de så lalleglade, at de ikke engang har skænket det fantastiske våben: spydet en tanke.
Der er også forskelligt armortype. Det er okay lavet, når man ser bort fra, at mage er så svag, at han ikke kan slæbe rundt på noget hærdet læder, der vejer 5 kilo, så du bliver nød til at gå i fåreskind, der lugter af kød, så bjørne kommer stormende og knebber dig.
Og Rogues og Druids kan kun gå i leather. Det er også okay, når man ser bort fra, at druids lærer at gå i chain metal, når rogue ikke gør!? Også det faktum, at Shaman starter med at kunne gå i chainmail. (Shamaner er fyre, der laver totempæle, skyder ildkugler, og slår med køller hvis de er løbet tør for mana).
Warrior starter også med chainmail, og senere lærer de at bruge Plate, der kun giver 25% mere armor, og koster 4 gange så meget. Plus ser lallegladt ud.

Næste gang vil jeg fortælle om... Gider jeg ikke bestemme endnu. Vil studere videre på det! study
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
PsychoPer
Spammer



Antal indlæg : 39
Join date : 20/09/09

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 8:37 pm

jeg synes wow er godt tror jeg men jeg har aldrig selv spillet
Tilbage til toppen Go down
Csd_snoopy
Display
Csd_snoopy


Antal indlæg : 77
Join date : 26/11/09
Age : 29
Geografisk sted : birkerød-sjælland

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: WoW did rock!   WoW sucks! Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 10:39 am

wow var sjovt indtil det nyeste spil kom ud :p.... nu er CS meget sjovere!
Tilbage til toppen Go down
Cralle
Aktiv Boarder
Cralle


Antal indlæg : 283
Join date : 29/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 3:47 pm

CSS har altid været bedre!...
Tilbage til toppen Go down
Pepper
Operator
Pepper


Antal indlæg : 421
Join date : 23/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Århus

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 4:24 pm

qrazor, bare så du ved det så handler WoW ikke kun om at slå. Så har du kun set en lvl 1-10 eller sådan noget. Det bliver meget sjovere når du kommer i lvl 40-80. Og i kan ikke bare måle det på noget i har fundet inde på nettet, da det kan være en eller anden der bare hader WoW, der har lavet det hele. Hvis det er så dårligt, hvorfor er der så flere mio. der spiller det ?
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/profile.forum?mode=viewp
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 5:25 pm

CS er også røv dårligt lavet, med styrekontroller, og at det er urealistisk.(Det er godt nok 6 år, meeen). Det er nok det samme emne. At det er en okay kvalitet, af den slags som folk ka' li?

PS: Kan du li' WoW, foreslår jeg dig: Dragon Age: Origins.
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
fighter
Aktiv Boarder
fighter


Antal indlæg : 307
Join date : 13/11/09
Age : 30
Geografisk sted : Kolding

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 6:01 pm

wow sutter vidt meget ;D
Tilbage til toppen Go down
Csd_snoopy
Display
Csd_snoopy


Antal indlæg : 77
Join date : 26/11/09
Age : 29
Geografisk sted : birkerød-sjælland

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 6:36 pm

Ronic_dk skrev:
CS er også røv dårligt lavet, med styrekontroller, og at det er urealistisk.(Det er godt nok 6 år, meeen). Det er nok det samme emne. At det er en okay kvalitet, af den slags som folk ka' li?

PS: Kan du li' WoW, foreslår jeg dig: Dragon Age: Origins.

haha jeg køber det nok imorgen xD har et gammelt 600 kr gavekort til Fona Very Happy
Tilbage til toppen Go down
nicolas
Display
nicolas


Antal indlæg : 75
Join date : 05/12/09
Age : 27
Geografisk sted : ;o

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 4:43 pm

har set mange af mine venner spille wow og har selv prøvet det 1 gang, synes det var så kedeligt og så mange penge hver måned for det ? :S det er rimlig mange penge
Tilbage til toppen Go down
Cralle
Aktiv Boarder
Cralle


Antal indlæg : 283
Join date : 29/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 7:42 pm

Lyder fedt Snoopy ;)
Det ser ud til at være godt.
Tilbage til toppen Go down
Csd_snoopy
Display
Csd_snoopy


Antal indlæg : 77
Join date : 26/11/09
Age : 29
Geografisk sted : birkerød-sjælland

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Dragon age origins   WoW sucks! Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 8:20 pm

Cralle skrev:
Lyder fedt Snoopy Wink
Det ser ud til at være godt.

ja ikke Very Happy? bare et kæmpe minus... Der er single player :O!!!!
og btw guys WOW sutter nu men det har fandme været godt i det gamle og Burning crusade!!
Tilbage til toppen Go down
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:21 pm

LOL WOW har aldrig været godt. Det ved alle(Næsten).
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Csd_snoopy
Display
Csd_snoopy


Antal indlæg : 77
Join date : 26/11/09
Age : 29
Geografisk sted : birkerød-sjælland

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: sucks   WoW sucks! Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 3:54 pm

Propellerman skrev:
LOL WOW har aldrig været godt. Det ved alle(Næsten).

hehe må jeg gætter hvor mange gange du har spillet det Very Happy ( 0 )
Tilbage til toppen Go down
madspersson
n00b
madspersson


Antal indlæg : 6
Join date : 08/12/09
Age : 27

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: :D   WoW sucks! Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 5:47 pm

Wow det er det værste spil ever fatter ik nogle gider at give penge for sådan noget når man kan spille f.eks counter helt gratis når du bare har fået en cd rom Very Happy alle wow spillere stop med at spil det spild af god tid og penge for den sags skyld Very Happy Very Happy Very Happy bounce
Tilbage til toppen Go down
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 6:28 pm

Csd_snoopy skrev:
Propellerman skrev:
LOL WOW har aldrig været godt. Det ved alle(Næsten).

hehe må jeg gætter hvor mange gange du har spillet det Very Happy ( 0 )

Jeg har prøvet det hjemme ved en af mine venner.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Sponsoreret inhold





WoW sucks! Empty
IndlægEmne: Sv: WoW sucks!   WoW sucks! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
WoW sucks!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» wow sucks for tabere
» Jesper sucks Donkey dick

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia  :: Gaming-
Gå til: