Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 admin ansøgning

Go down 
+4
Ronic_dk
Black0wner
Cralle
fighter
8 deltagere
ForfatterBesked
fighter
Aktiv Boarder
fighter


Antal indlæg : 307
Join date : 13/11/09
Age : 30
Geografisk sted : Kolding

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 5:03 pm

hej alle sammen jeg har en ide om at det skal være lettere at blive admin men at de nye admins stadigvæk er så gode som de gamel admins min ide er følgene: Man SKAL lave 50 indlæg, at man skal have været medlem af HIA i 2 månder, Very Happy



venlig hilsen HIA fighter
Tilbage til toppen Go down
Cralle
Aktiv Boarder
Cralle


Antal indlæg : 283
Join date : 29/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 5:09 pm

Jeg vil ikke mene at 50 indlæg er nok...
Men syntes godt om det med 2 måneder ;)
Tilbage til toppen Go down
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 5:57 pm

Hvad med 300 indlæg Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 6:07 pm

Tja, 300 for nye medlemmer. Sounds fair.
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 6:08 pm

ja Very Happy!
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 6:48 pm

ER FULDSTÆNDIG ENIG Black. 300 indlæg er et minimums krav efter min mening. Men de andre moderators synes det er for meget tror jeg Sad
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 9:04 pm

Næh, jeg har jo admin.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Cybermaze
Spammer
Cybermaze


Antal indlæg : 34
Join date : 15/11/09
Age : 44
Geografisk sted : Sydsjælland, Danmark

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 8:28 pm

Interessant, at kun en enkelt i denne tråd har mere end 300 indlæg.

Desuden så er jeg altid imod at gøre kvantitet til kvalitet. 5 gode indlæg er bedre end 300 ligegyldige. Om man skal være admin bør være en individuel bedømmelse ud fra kvalitative kriterier.
Tilbage til toppen Go down
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 10:03 pm

Ja, det har du faktisk ret i.. Men se det her som.. F.eks en bank.
Vi skal vide, at din økonomi ikke er slem, så du bare ville bruge de penge du låner af os på kort tid.
Vi skal også vide, at du er til at stole på. Derfor skal man være medlem af klanen i langt tid.
Desuden har vi også et "Moderators" system. Det består af nogle forskellige personer, der kan sige ja/nej til admin request og mere.(Efter hvad jeg har hørt af Johan. Han blærer sig fandeme med at han har fundet på et "Genialt" system)

Plus det faktum at det helt nye system holder nogle som f.eks "Bamsen" der spørger om admin hver 2 uge, og ikke gør noget andet på hjemmesiden. Hvis der ikke er sådan et system, så ville man jo lyn hurtigt få noget, man faktisk skal betale for?
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
Cybermaze
Spammer
Cybermaze


Antal indlæg : 34
Join date : 15/11/09
Age : 44
Geografisk sted : Sydsjælland, Danmark

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 10:22 pm

Ronic_dk skrev:
Ja, det har du faktisk ret i.. Men se det her som.. F.eks en bank.
Vi skal vide, at din økonomi ikke er slem, så du bare ville bruge de penge du låner af os på kort tid.
Vi skal også vide, at du er til at stole på. Derfor skal man være medlem af klanen i langt tid.
Desuden har vi også et "Moderators" system. Det består af nogle forskellige personer, der kan sige ja/nej til admin request og mere.(Efter hvad jeg har hørt af Johan. Han blærer sig fandeme med at han har fundet på et "Genialt" system)

Plus det faktum at det helt nye system holder nogle som f.eks "Bamsen" der spørger om admin hver 2 uge, og ikke gør noget andet på hjemmesiden. Hvis der ikke er sådan et system, så ville man jo lyn hurtigt få noget, man faktisk skal betale for?

Så hvis jeg sender mange breve til min bank, så viser jeg, at min økonomi er god, og at jeg er en god kunde?
Tilbage til toppen Go down
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 1:48 am

Ronic_dk skrev:
Ja, det har du faktisk ret i.. Men se det her som.. F.eks en bank.
Vi skal vide, at din økonomi ikke er slem, så du bare ville bruge de penge du låner af os på kort tid.
Vi skal også vide, at du er til at stole på. Derfor skal man være medlem af klanen i langt tid.
Desuden har vi også et "Moderators" system. Det består af nogle forskellige personer, der kan sige ja/nej til admin request og mere.(Efter hvad jeg har hørt af Johan. Han blærer sig fandeme med at han har fundet på et "Genialt" system)

Plus det faktum at det helt nye system holder nogle som f.eks "Bamsen" der spørger om admin hver 2 uge, og ikke gør noget andet på hjemmesiden. Hvis der ikke er sådan et system, så ville man jo lyn hurtigt få noget, man faktisk skal betale for?

Jeg regner ikke med han skal låne penge af os.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 3:34 am

Cybermaze skrev:
Ronic_dk skrev:
Ja, det har du faktisk ret i.. Men se det her som.. F.eks en bank.
Vi skal vide, at din økonomi ikke er slem, så du bare ville bruge de penge du låner af os på kort tid.
Vi skal også vide, at du er til at stole på. Derfor skal man være medlem af klanen i langt tid.
Desuden har vi også et "Moderators" system. Det består af nogle forskellige personer, der kan sige ja/nej til admin request og mere.(Efter hvad jeg har hørt af Johan. Han blærer sig fandeme med at han har fundet på et "Genialt" system)

Plus det faktum at det helt nye system holder nogle som f.eks "Bamsen" der spørger om admin hver 2 uge, og ikke gør noget andet på hjemmesiden. Hvis der ikke er sådan et system, så ville man jo lyn hurtigt få noget, man faktisk skal betale for?

Så hvis jeg sender mange breve til min bank, så viser jeg, at min økonomi er god, og at jeg er en god kunde?

Nej, så vil de bare blive overhørt / Slettet(Slette runder.. Sletter alt form for spam). Og hvis personen ikke opfører sig ordentligt, så får personen bare ikke admin. Ligesom lån, som jeg sagde.
Det gælder ikke om, hvor meget man skriver. F.eks hvis man gør ligesom Worm, der bare spammer. han mistede halvdelen af sine indlæg. Så spam giver faktisk bagslag. Bare lad være, for helvede da?
Plus det faktum, at de der "5 bankchefer" skal give hver deres stempel på et papir, før lånet går ud.
Brevene skal ikke bare indeholde noget, de skal indeholde noget godt. Og de skal ikke sendes for meget, ellers ryger de bare i brændeovnen.
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 3:38 pm

Cyber... Ronic er ude i noget lort med det indlæg efterhånden, så jeg prøver noget lidt mere simpelt.

Man skal have over 175 indlæg, for at få admin.
Grunden er at når de har skrevet 175 indlæg, så ved vi bedre hvordan de er. VI kan ikke bare give admin til en eller anden random guy fordi han spørger, og så 3 timer senere er alt banned fra vores servers.
Det hjælper os' hvis man er ligesom dig. Du skriver ikke herinde 14 gange i sekundet. På den måde kan man se om de bare er desperate for at få admin, eller faktisk vil være med i clanens samtaler, og snakke med andre.
Vi har haft flere der kom herind, lagde 60 indlæg på en dag, hvor i der bare stod "Haha, Ok, Ja, Fedt". Det var meget tydeligt at se, at personen bare ville have admin. De indlæg slettede vi selvfølgelig

Så skal man have været medlem i 45 dage.
Grunden er igen, vi skal vide hvordan personen er. Vi skal lære personen at kende, og vide om man kan stole på dem. Vi har haft flere i clanen der lyver meget.
F.eks på et tidspunkt havde vi 18 admin ansøgninger på en dag, hvor i der stod ting som
"Jeg er erfaren, jeg er 17, jeg er god, jeg kender alle admin commands, jeg abuser ikke".
Så spurgte man dem om de mest simple admin spørgsmål, og ingen af dem kunne svare på det.
Ingen tog dem seriøst, fordi de havde spammet sig til de indlæg de havde. Íngen af dem fik 1 ja i vores moderator system, som jeg kommer til om lidt.

Man skal have 4/5 ja fra Moderators
Der er 5 Moderators i den her clan, jeg er den ene, og af private grunde fortæller jeg ikke hvem de 4 andre er, det må i selv finde frem til.
Når en admin ansøgning ENDELIG bliver godkendt, skal moderators så alle sammen som Ronic sagde "Sætte deres stempel".
Hvis der ikke mindst er 4/5 der siger ja, bliver ansøgningen droppet.
Hvis man får 4-5 gange ja, får man det admin man har ansøgt om.
Så hvis bare 2 Moderators ikke kan li' en person, hvilket for det meste er på grund af spam, fornærmelser, og andre nedern ting de gør på vores servers, får man ikke det admin man har ansøgt om. Så kan man jo altid prøve igen, når man har bevist at man ikke er en nedern lille spammer, eller hvad man nu havde gjort.
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 4:44 pm

Ja, det var noget i den retning jeg mente xD
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:08 pm

Jeg troede du havde lånt ham penge eller sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Cybermaze
Spammer
Cybermaze


Antal indlæg : 34
Join date : 15/11/09
Age : 44
Geografisk sted : Sydsjælland, Danmark

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:52 pm

Qrazor skrev:
Cyber... Ronic er ude i noget lort med det indlæg efterhånden, så jeg prøver noget lidt mere simpelt.

Det er altid sjovt at bruge folks egne ord imod dem Twisted Evil

Men spøg til side, så er vi jo enige. Kvalitet frem for kvantitet. Og naturligvis skal folk have været med i clanen et stykke tid og skrevet et antal indlæg for at man netop kan lave en individuel bedømmelse.
Tilbage til toppen Go down
fighter
Aktiv Boarder
fighter


Antal indlæg : 307
Join date : 13/11/09
Age : 30
Geografisk sted : Kolding

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:15 pm

synes det er rigtigt at man siger 45 dage men synes altså at indlægs tallet er for højt synes 100 vil være rigtigt ;D
Tilbage til toppen Go down
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:17 pm

Admin koster normalt.. Ca. 100 kroner for(Måske 3 måneder, eller perm. Meget forskelligt.) Og her, så kan vi finde på at give det gratis, hvis personen har en grund til det.
100 indlæg tog mig 30 dage at skrive. Og jeg skriver endda ikke særligt meget. Faktisk, så skal det gå helt hen i den modsatte retning. det ville være 100 gange bedre, hvis at det var f.eks. 200-300 indlæg.
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
fighter
Aktiv Boarder
fighter


Antal indlæg : 307
Join date : 13/11/09
Age : 30
Geografisk sted : Kolding

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:19 pm

"Cyber... Ronic er ude i noget lort med det indlæg efterhånden, så jeg prøver noget lidt mere simpelt.

Man skal have over 175 indlæg, for at få admin.
Grunden er at når de har skrevet 175 indlæg, så ved vi bedre hvordan de er. VI kan ikke bare give admin til en eller anden random guy fordi han spørger, og så 3 timer senere er alt banned fra vores servers.
Det hjælper os' hvis man er ligesom dig. Du skriver ikke herinde 14 gange i sekundet. På den måde kan man se om de bare er desperate for at få admin, eller faktisk vil være med i clanens samtaler, og snakke med andre.
Vi har haft flere der kom herind, lagde 60 indlæg på en dag, hvor i der bare stod "Haha, Ok, Ja, Fedt". Det var meget tydeligt at se, at personen bare ville have admin. De indlæg slettede vi selvfølgelig

Så skal man have været medlem i 45 dage.
Grunden er igen, vi skal vide hvordan personen er. Vi skal lære personen at kende, og vide om man kan stole på dem. Vi har haft flere i clanen der lyver meget.
F.eks på et tidspunkt havde vi 18 admin ansøgninger på en dag, hvor i der stod ting som
"Jeg er erfaren, jeg er 17, jeg er god, jeg kender alle admin commands, jeg abuser ikke".
Så spurgte man dem om de mest simple admin spørgsmål, og ingen af dem kunne svare på det.
Ingen tog dem seriøst, fordi de havde spammet sig til de indlæg de havde. Íngen af dem fik 1 ja i vores moderator system, som jeg kommer til om lidt.

Man skal have 4/5 ja fra Moderators
Der er 5 Moderators i den her clan, jeg er den ene, og af private grunde fortæller jeg ikke hvem de 4 andre er, det må i selv finde frem til.
Når en admin ansøgning ENDELIG bliver godkendt, skal moderators så alle sammen som Ronic sagde "Sætte deres stempel".
Hvis der ikke mindst er 4/5 der siger ja, bliver ansøgningen droppet.
Hvis man får 4-5 gange ja, får man det admin man har ansøgt om.
Så hvis bare 2 Moderators ikke kan li' en person, hvilket for det meste er på grund af spam, fornærmelser, og andre nedern ting de gør på vores servers, får man ikke det admin man har ansøgt om. Så kan man jo altid prøve igen, når man har bevist at man ikke er en nedern lille spammer, eller hvad man nu havde gjort."

jeg vil gerne besvarer dit indlæg Qrasor. hvad så hvis man íkk har gjort noget forkert men at 2 af moderatorerne ikke kan lide en hvad gør man så? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:21 pm

Så er man fucked.
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:38 pm

Ronic_dk skrev:
Admin koster normalt.. Ca. 100 kroner for(Måske 3 måneder, eller perm. Meget forskelligt.) Og her, så kan vi finde på at give det gratis, hvis personen har en grund til det.
100 indlæg tog mig 30 dage at skrive. Og jeg skriver endda ikke særligt meget. Faktisk, så skal det gå helt hen i den modsatte retning. det ville være 100 gange bedre, hvis at det var f.eks. 200-300 indlæg.

Det har taget mig en måned at nå op på næsten 500 indlæg.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:55 pm

Du skriver os' ret meget.
PS: Så skal det op på 500!!!
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:18 pm

Altså med 30 indlæg om dagen, så tror jeg også jeg når det inden første Dec.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Ronic_dk
Operator
Ronic_dk


Antal indlæg : 462
Join date : 25/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester hassing.

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 2:39 am

Du må også gerne sætte farten lidt ned. 30 om dagen, der er pænt meget. Pas på, eller det bliver tolereret som spam ._.
Tilbage til toppen Go down
http://Haunting-Insomnia.team-forum.net
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 5:59 pm

Ja undsklyd, men det er bare jeg gerne vil svare på alle spørgsmålene.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
fighter
Aktiv Boarder
fighter


Antal indlæg : 307
Join date : 13/11/09
Age : 30
Geografisk sted : Kolding

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:42 pm

Ronic_dk skrev:
Så er man fucked.
håber at de ikk har noget imod mig når jeg skal til at søge og admin? Very Happy det er fint nok at skriver 10-20 indlæg om dagen? Very Happy hvis nej hvor mange er så okay at skrive uden at det bliver set som spam? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Pepper
Operator
Pepper


Antal indlæg : 421
Join date : 23/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Århus

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:47 pm

det er ikke så meget med antallet, men hvad der står i beskderne. Tag Propellerman som eksempel. Han har skrevet 515 indlæg men næsten ingen af dem er spam.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/profile.forum?mode=viewp
fighter
Aktiv Boarder
fighter


Antal indlæg : 307
Join date : 13/11/09
Age : 30
Geografisk sted : Kolding

admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:57 pm

andersph123 skrev:
det er ikke så meget med antallet, men hvad der står i beskderne. Tag Propellerman som eksempel. Han har skrevet 515 indlæg men næsten ingen af dem er spam.

hvis folk skriver at et indlæg er spam kan jeg så godt slette det igen? vil nemlig ikk spamme overhovedet Very Happy har nenlig fundet ud af at jeg er kommet til at gøre det uden at tænke over at det kunne være spam ;D så vil gerne slette indlæget ;D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





admin ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: admin ansøgning   admin ansøgning Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
admin ansøgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» admin ansøgning
» opstramning for at få admin?
» Admin Ansøgning - Ba Jail
» admin ansøgning på jail serveren
» spørgsmål (igen) om admin ansøgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia  :: Ideer-
Gå til: