Antal indlæg : 384 Join date : 28/09/09 Geografisk sted : Nørresundby
Emne: goddag jeg hedder egon Man Okt 12, 2009 2:49 pm
og jeg vil fortælle om en gang hvor jeg var ude og skide med bo jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vi var ude og skide og jeg hed tinkivinki og så slåsede vi om hvem der skulle være tinkivinki eller var det poooooooooooo
DET VAR SJOVT LIGE SOM GEDEOST
vengeuer Display
Antal indlæg : 55 Join date : 29/09/09 Age : 29 Geografisk sted : silstrupvej 6
Emne: fafadkd wowo Man Okt 12, 2009 7:55 pm
hej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevel og det gør jeg også
vengeuer Display
Emne: ad Man Okt 12, 2009 7:55 pm
nice nciecececec ewfcacfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hvad sker der lige der
vengeuer Display
Emne: ande mad Man Okt 12, 2009 7:56 pm
jeg er en and
vengeuer Display
Emne: haha Man Okt 12, 2009 7:57 pm
srry for sperme haha
Black0wner Operator
Emne: egon Man Okt 12, 2009 11:19 pm
det er godt du ikke spammer egon olsen eller skulle jeg sige morten olsen????? men jeg har en ost i hånden
Cralle Aktiv Boarder
Antal indlæg : 283 Join date : 29/09/09 Age : 29 Geografisk sted : Vester Hassing
Emne: Sv: goddag jeg hedder egon Tirs Okt 13, 2009 10:28 am
Vengeuer der findes bare ikke noget sjovere end folk der spammer!!! (NOT!!!) De er de mest nederen folk jeg kender.....
Black0wner Operator
lige mine ord morten olsen jeg synes vi skal slå en prut nu for jeg har ikke mere bondeost
Wtf? xD
PatrickTousgaard Aktiv Boarder
Antal indlæg : 239 Join date : 20/09/09 Age : 29 Geografisk sted : Vester Hassing
Emne: Sv: goddag jeg hedder egon Tors Okt 15, 2009 1:46 am
vengeuer skrev:
hej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevelhej jeg kan lide at skide og skide og skide det bliver sku ved ved fucking ik hvad jeg skal skide efter måske qrazor han lugter alligevel
FUCK DU KEDER DIG MAN, NOLIFEKID.COM!!! DET DER SPAM SHIT DU HAR GANG I, STOPPER DU FANDEME MED. Eller bliver høsten ikke god næste år.
Dr. Hax (Farvel clan) Aktiv Boarder
Antal indlæg : 253 Join date : 29/09/09 Age : 28 Geografisk sted : Nordjylland vraa
Emne: Sv: goddag jeg hedder egon Man Okt 19, 2009 3:17 pm
wow venguer du spammer hurtigere end en hest kan rende. Du spammer så meget at selv black ikke kan nå at snakke om sin gedeost
dette giver nok ingen mening men jeg har kun en ting at sige til det :O jeg drikker cola
Qrazor Expert Boarder
Antal indlæg : 609 Join date : 20/09/09 Geografisk sted : Vester Hassing
Emne: Sv: goddag jeg hedder egon Man Okt 19, 2009 4:09 pm
Det var fandme godt svar der til sidst Unnaimed
Pepper Operator
Antal indlæg : 421 Join date : 23/09/09 Age : 29 Geografisk sted : Århus
Emne: Sv: goddag jeg hedder egon Lør Okt 24, 2009 12:54 am
Du "spermer" sørme godt hva? Vidste ikke du gokker SÅ meget..din gokkefrans
Ronic_dk Operator
Antal indlæg : 462 Join date : 25/09/09 Age : 30 Geografisk sted : Vester hassing.
Emne: Sv: goddag jeg hedder egon Lør Okt 24, 2009 2:35 am
Ja, og siden han stoppede med at spamme, har han slet ikke skrevet noget på hjemmesiden? Er han på ferie, eller sådan noget crap?
Dr. Hax (Farvel clan) Aktiv Boarder
Antal indlæg : 253 Join date : 29/09/09 Age : 28 Geografisk sted : Nordjylland vraa