Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 jeg er ny og er ikke med i hia på css.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
ninja
Bette Slaveabe
ninja


Antal indlæg : 1
Join date : 19/12/09
Age : 28

jeg er ny og er ikke med i hia på css. Empty
IndlægEmne: jeg er ny og er ikke med i hia på css.   jeg er ny og er ikke med i hia på css. Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 4:42 pm

hvem kan sende mig en invitation inde på css jeg heder =IA= ЋЄ۰»๖ۣۜNinjд ͏ og på steam heder jeg ninja. vis der er en der kan sende mig en invitation må de meget gerne adde mig:D og vis jeg kommer med i hia går jeg ud af =ia=

og så har jeg en ting mere. bliver man bare admin vis man er med i hia i en af hia's servere Question

)(på forhånd tak)( Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

jeg er ny og er ikke med i hia på css. Empty
IndlægEmne: Sv: jeg er ny og er ikke med i hia på css.   jeg er ny og er ikke med i hia på css. Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 6:14 pm

er dit account name ninja eller hvad er det du siger til mig siger jeg til dig
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
fighter
Aktiv Boarder
fighter


Antal indlæg : 307
Join date : 13/11/09
Age : 30
Geografisk sted : Kolding

jeg er ny og er ikke med i hia på css. Empty
IndlægEmne: Sv: jeg er ny og er ikke med i hia på css.   jeg er ny og er ikke med i hia på css. Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 7:37 pm

davs igen din Bette Slaveabe Razz
Tilbage til toppen Go down
Dr. Hax (Farvel clan)
Aktiv Boarder
Dr. Hax (Farvel clan)


Antal indlæg : 253
Join date : 29/09/09
Age : 27
Geografisk sted : Nordjylland vraa

jeg er ny og er ikke med i hia på css. Empty
IndlægEmne: Sv: jeg er ny og er ikke med i hia på css.   jeg er ny og er ikke med i hia på css. Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 3:09 am

ninja skrev:
hvem kan sende mig en invitation inde på css jeg heder =IA= ЋЄ۰»๖ۣۜNinjд ͏ og på steam heder jeg ninja. vis der er en der kan sende mig en invitation må de meget gerne adde mig:D og vis jeg kommer med i hia går jeg ud af =ia=

og så har jeg en ting mere. bliver man bare admin vis man er med i hia i en af hia's servere Question

)(på forhånd tak)( Very Happy


Nej det skal man ikke forvente. Det kommer jo også an på server ejerne om de vil have en bette slaveabe som admin med i clanen lol!

Btw var det ikke dig jeg spilte med i scoutzknivez serveren? tror nok jeg hed lol eller toast 4 life der Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
http://aimed-css.webs.com
fighter
Aktiv Boarder
fighter


Antal indlæg : 307
Join date : 13/11/09
Age : 30
Geografisk sted : Kolding

jeg er ny og er ikke med i hia på css. Empty
IndlægEmne: Sv: jeg er ny og er ikke med i hia på css.   jeg er ny og er ikke med i hia på css. Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 9:34 am

på Qrazors servere skal du have været medlem i 45 dage og så skal du minimum skrive 175 indlæg herinde for at du kan blive admin lol! og så er der nogle i clanen der skal stemme om det er i orden at du får admin og 4 ud af 5 skal sige ja ellers får du det ikk (modratorer);D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





jeg er ny og er ikke med i hia på css. Empty
IndlægEmne: Sv: jeg er ny og er ikke med i hia på css.   jeg er ny og er ikke med i hia på css. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
jeg er ny og er ikke med i hia på css.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mad du ikke kan li
» Farming
» Nye medlemmer i clanen skrives her!
» fisk du kan/kan ikke lide
» Mangler der ikke en grupper om ... PC'en?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia  :: Nye Brugere-
Gå til: