Emne: jeg er ny og er ikke med i hia på css. Lør Dec 19, 2009 4:42 pm
hvem kan sende mig en invitation inde på css jeg heder =IA= ЋЄ۰»๖ۣۜNinjд ͏ og på steam heder jeg ninja. vis der er en der kan sende mig en invitation må de meget gerne adde mig:D og vis jeg kommer med i hia går jeg ud af =ia=
og så har jeg en ting mere. bliver man bare admin vis man er med i hia i en af hia's servere
)(på forhånd tak)(
Black0wner Operator
Antal indlæg : 384 Join date : 28/09/09 Geografisk sted : Nørresundby
Emne: Sv: jeg er ny og er ikke med i hia på css. Lør Dec 19, 2009 6:14 pm
er dit account name ninja eller hvad er det du siger til mig siger jeg til dig
fighter Aktiv Boarder
Antal indlæg : 307 Join date : 13/11/09 Age : 31 Geografisk sted : Kolding
Emne: Sv: jeg er ny og er ikke med i hia på css. Lør Dec 19, 2009 7:37 pm
davs igen din Bette Slaveabe
Dr. Hax (Farvel clan) Aktiv Boarder
Antal indlæg : 253 Join date : 29/09/09 Age : 28 Geografisk sted : Nordjylland vraa
Emne: Sv: jeg er ny og er ikke med i hia på css. Søn Dec 20, 2009 3:09 am
ninja skrev:
hvem kan sende mig en invitation inde på css jeg heder =IA= ЋЄ۰»๖ۣۜNinjд ͏ og på steam heder jeg ninja. vis der er en der kan sende mig en invitation må de meget gerne adde mig:D og vis jeg kommer med i hia går jeg ud af =ia=
og så har jeg en ting mere. bliver man bare admin vis man er med i hia i en af hia's servere
)(på forhånd tak)(
Nej det skal man ikke forvente. Det kommer jo også an på server ejerne om de vil have en bette slaveabe som admin med i clanen
Btw var det ikke dig jeg spilte med i scoutzknivez serveren? tror nok jeg hed lol eller toast 4 life der
fighter Aktiv Boarder
Antal indlæg : 307 Join date : 13/11/09 Age : 31 Geografisk sted : Kolding
Emne: Sv: jeg er ny og er ikke med i hia på css. Man Dec 21, 2009 9:34 am
på Qrazors servere skal du have været medlem i 45 dage og så skal du minimum skrive 175 indlæg herinde for at du kan blive admin og så er der nogle i clanen der skal stemme om det er i orden at du får admin og 4 ud af 5 skal sige ja ellers får du det ikk (modratorer);D