Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Rcon pass på scout.

Go down 
+2
Black0wner
Propellerman
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

Rcon pass på scout. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rcon pass på scout.   Rcon pass på scout. - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 2:44 am

Jeg synes det humoristiske ved det her er, hvordan ALLE holder med Propeller når det var ham der startede med at banne Black uden grund. Jeg ved godt han har sagt undskyld, men hvis jeg var blevet banned uden grund, så ville jeg da fandme også blive sur

Sexy Killer skrev:
og pepper? så har han ret til at banne mig fem gange i træk efter propeller har unbanned mig gang efter gang Smile?

Ja det havde han da. For Propellerman valgte jo lige at tage den straf fra dig som du skulle have haft, så kan han vel banne dig igen så du kan få udsonet den straf du skulle have haft.

Pepper skrev:
"Dont insult other people" står der i motd på scoutzknivez, og du fornærmer ham da ved at sige at han er en noob ..

100% rigtigt Pepper. Jeg har selv set dig fornærme ham ved at kalde ham noob FLERE gange. Så har han da retten til at banne dig i nogle timer. Så vælger Propellerman at unbanne dig inden du har udsonet den straf du skulle have, og så banner Black dig igen så du kan få udsonet den.

Sexy Killer skrev:
se hvordan han taler Qrazor?? du er sku da ikke neutral? du skal bestemme hvad der skal ske.... sådan som det ser ud nu skal han ikke banne mig 5 gange for at jeg kalder ham noob!?????????????@@ gør da noget.

Hvorfor klamrer i jer alle til mig som om jeg var jeres ejer. Jeg er ikke den eneste ejer af den skide Scoutzknivez server, Propellerman ejer den også. Og eftersom jeg ikke har en SKID med det der at gøre, burde det da være Propellerman der skal tage beslutningen. Så jo jeg er da hamrende neutral i den her sag, hvor meget jeg end holder med Black, eftersom det IKKE var ham der startede.
Jeg kan såmen sige jeg har spillet med falsk navn massere af gange på Scoutzknivez med Black0wner, og vi er blevet slayed og endda banned nogle gange, hvor jeg ikke engang selv kender grunden. Så stop dit "Jeg/Vi har ikke abused i lang tid!"
En af gangene blev jeg banned for at "Hacke" åbenbart.

Sexy Killer skrev:
Ja for fanden er det ikke skide ligegyldigt vi snakker om et helt andet emne, at du skal stoppe med at banne uden grund eller få taget rcon pass..... SLUT

Jo det er skide ligegyldigt.

Propellerman skrev:
Nej det er ikke ændret. Jeg tror ikke Qrazor har noget imod han banner dig. Tror det er fordi de er så gode venner.

Det har jo ikke en skid med det at gøre. Jeg kan bare ikke se hvorfor han skal behandles som lort, når det hele startede med at han blev banned uden grund, og bannede en der kaldte ham noob adskillige gange selvom han sagde han skulle stoppe.

Pepper skrev:
du bannede ham her i dag
Propellerman skrev:
Nej det har jeg sku ikke gjort. Jeg har været inde på scoutzknivez en gang i dag og det var der hvor vi skulle pcw. Men hvorfor tror du engentlig det?
Ja jeg var også derinde. Han blev banned gennem console, og du var på serveren. Siger ikke det var dig, men du og jeg var de eneste med rcon, og jeg ville ikke banne ham om så han dræbte jer alle i duel, mens han kaldte jer bøsser hele bundtet, sådan som i behandler ham. Ellers skulle han jo have banned sig selv, og det kan jeg ikke se hvorfor han skulle gøre.

Sexy Killer skrev:
Black0wner det var i min duel -----!---- men bare stop det efter min mening skal du slet ikke ha rcon pass.

derfor er du så heldig at Qrazor lader dig beholde den.
Jeg kan ikke se det heldige ved det. Han gjorde det jo fordi han dræbte ham i duel runden før. Så synes jeg da fandme også det er røv lige meget om han skyder ham, eller slayer ham.
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
Sexy Killer
Boarder
Sexy Killer


Antal indlæg : 201
Join date : 21/12/09
Age : 28
Geografisk sted : Østjylland

Rcon pass på scout. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rcon pass på scout.   Rcon pass på scout. - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 1:49 pm

:s...
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net/
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

Rcon pass på scout. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rcon pass på scout.   Rcon pass på scout. - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 12:08 am

godt svar
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
Sponsoreret inhold





Rcon pass på scout. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rcon pass på scout.   Rcon pass på scout. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rcon pass på scout.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Farming

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia  :: Generalt-
Gå til: