Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Velkommen fra HIA =)
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 admin abuse er nedern?

Go down 
+4
Propellerman
Qrazor
nicolas
HumanBent
8 deltagere
ForfatterBesked
HumanBent
Addict
HumanBent


Antal indlæg : 127
Join date : 04/12/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 7:55 pm

Jeg spiller tit på HIA scout rpg server, og der er en admin som hedder noget med Lowbob.. ved ikk om i har lagt mærke til det, men han adminabuser..

her kommer situationen:

der er 4 på hvert hold, jeg er på modsatte hold af "lowbob". der bliver sagt "DUEL" af en anden, og de begynder at duellere mens "lowbob" står og kigger på.. Jeg kommer så ind og skyder ham i hovedet, fordi HAN! er jo ikk fredet. så flygter han, skifter sig selv til det modsatte hold, og går ned og skyder mig i hovedet? Exclamation Mad affraid

- Måske en lidt "tam" admin-abuse, MEN DEN ER DER!

^på jail servern kom han også ind og svinede den så kaldte englænder "Ice" til.. han begyndte at kalde ham "gay" "noob" og sagde alt muligt lort til ham.. <-- Det er så ikk admin-abuse, men det er bare for at se hvor nedern han er..

- Og Qrazor: Jeg ved godt du kender ham i "real life" men du bliver sq også nød til at holde med dem fra din clan nu. Kan forestille mig du kommer med en modsigende kommentar, men ADMIN-ABUSET VAR DER!

affraid
Tilbage til toppen Go down
nicolas
Display
nicolas


Antal indlæg : 75
Join date : 05/12/09
Age : 28
Geografisk sted : ;o

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 8:32 pm

human det er sq træls har også set en admin som admin abusede, kan sq ik huske hvad han hed godt være ham lowbob havde skiftet navn. Shit han var irriternde ;S
Tilbage til toppen Go down
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 10:39 pm

Ja ved godt han har gjort det et par gange. Men jeg kan ligesom ikke tage det fra ham, eftersom han er en af de få der hjælper med at betale for den.
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
HumanBent
Addict
HumanBent


Antal indlæg : 127
Join date : 04/12/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 5:38 pm

så kan du jo give en advarsel?
Tilbage til toppen Go down
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 8:12 pm

Humanbent giver du 100 kr til vores servere? Han er ikke nedern, eller det synes jeg ikke, men han har også sagt det til mig. Og du er vel sur over det på Scoutzknivez, men du har jo ikke det hele med. Ice kaldte ham jo for noob og sådan nogle ting.

Qrazor vi skal lige have banned Michael fra vores scout, og ændret rcon passworded. Han kender det vist og han har banned Christian.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
HumanBent
Addict
HumanBent


Antal indlæg : 127
Join date : 04/12/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 8:14 pm

ja'er, men helt ærligt "noob" , det siger et barn på 7 år. det er jo kun små børn der bliver ked af at blive kaldt for "noob" .. lol!


bliver man admin hvis man donére? Suspect
Tilbage til toppen Go down
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 8:16 pm

Du bliver ikke admin af at Donere, eller det har Qrazor sagt, men han gør nogle ting uden at give besked til os, som skal have det. Hvem bliver ked af at blive kaldt for bøsse, kun s¨å børn på 4 år gør det. Det behøves jo ikke være ondt ment.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
HumanBent
Addict
HumanBent


Antal indlæg : 127
Join date : 04/12/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 8:17 pm

nej, men "Ice" blev sur over det?
Tilbage til toppen Go down
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 8:19 pm

Hvad nu hvis min lillebror blev ked af, at blive kaldt "Noob"? Er det lige meget eller hvad?
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Cralle
Aktiv Boarder
Cralle


Antal indlæg : 283
Join date : 29/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 8:49 pm

Han havde jo heller ikke gjort noget selv??

Han var selv mindst lige så meget med på den med Ice...
Og ja, jeg mener ikke han skal have admin mere, men det ser jo heller ikke ud til at betaler for Jail.
Så det er jo bare dejligt...
Tilbage til toppen Go down
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 9:28 pm

Han har da været med til at betale for tre af vores servere. Og hvorfor er han ikke burde have admin? Han har abused en gang.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 9:31 pm

Propellerman skrev:
Humanbent giver du 100 kr til vores servere? Han er ikke nedern, eller det synes jeg ikke, men han har også sagt det til mig. Og du er vel sur over det på Scoutzknivez, men du har jo ikke det hele med. Ice kaldte ham jo for noob og sådan nogle ting.

Qrazor vi skal lige have banned Michael fra vores scout, og ændret rcon passworded. Han kender det vist og han har banned Christian.
For det første så slayede han mig uden grund, og for det andet kaldte han mig noob og bøsse adskillige gange, og det samme gjorde HumanBent, eller HumanBent kaldte mig faktisk kun noob Smile Så hvis jeg skal bannes for det, så er det fint med mig, mit ID er STEAM_0:1:27240970. Kan du selv banne mig? Eller er det alt for avanceret? Hvis det er tilfældet så kan jeg hjælpe dig lidt: @rcon ma_ban (tid) STEAM_0:1:27240970 i chatten. Very Happy!
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 9:36 pm

Nej det er ikke for avanceret. Jeg har banned folk før. Men du startede jo med at slaye ham uden grund. Så slayer han dig. Var det fordi han gjorde som dig og Qrazor med at hs dem, som skulle til at have duel, du slayede ham?
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 9:49 pm

Okay så nu påstar han altså at jeg slayede ham først eller hvad Razz? Nej han slayede mig fordi at jeg netop gjorde det mod ham, HumanBent og en eller anden anden fra deres hold, fordi de bare stod stille i ct spawn og ikke gad duel mod mig Smile Så sagde jeg til ham at man godt måtte dræbe i ct spawn og så slayede jeg ham for at slaye mig, så blev ham og HumanBent sure og påstod at man ikke måtte dræbe i ct spawn, hvilket er løgn.
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
fighter
Aktiv Boarder
fighter


Antal indlæg : 307
Join date : 13/11/09
Age : 30
Geografisk sted : Kolding

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 4:52 pm

hvad med at få qrazor til at sige sin mening og lade ham afgøre og der grundlag nok for at han skal have frataget sit admin? og så lige meget hvad Qrazor siger så affinder vi os alle med han beslutning og ikke forsæter med naeh jeg synes at han skulle beholde sit admin eller beklage jer over at fik lov til at beholde det Very Happy vi kunne jo hvis i synes det er en dårlige ide spørge Qrazor om ham og resten af moderatorerne kunne lave en afstemning om han skulle beholde det eller ej? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 6:22 pm

Okay så christian må ikke straffes for at fornærme/admin abuse.. Kan i ikke lige skrive det i reglerne? Jeg vidste det ikke. I kan evt. spørge HumanBent om hvem der slayede først, han så det nemlig.
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 7:44 pm

Black0wner skrev:
Okay så nu påstar han altså at jeg slayede ham først eller hvad Razz? Nej han slayede mig fordi at jeg netop gjorde det mod ham, HumanBent og en eller anden anden fra deres hold, fordi de bare stod stille i ct spawn og ikke gad duel mod mig Smile Så sagde jeg til ham at man godt måtte dræbe i ct spawn og så slayede jeg ham for at slaye mig, så blev ham og HumanBent sure og påstod at man ikke måtte dræbe i ct spawn, hvilket er løgn.

Grunden til han startede med at slaye dig, var fordi du dræbte en imens de havde duel. Det må man ikke.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeOns Dec 16, 2009 3:56 pm

Propellerman det der står ikke nogle steder i reglerne. Så det er sådan set lovligt. Jeg holder med Black i den her sag.
Christian har også kaldt mig bøsse adskillige gang når vi har dræbt ham i spawn (På en anden account jeg ikke har nogle friends på, jeg adder dig lige en af dagene)
Han swappede team på et tidspunkt, og skød en i hovedet, og swappede så tilbage igen.

Han slayer folk for regler han selv laver som "Man må kun snakke dansk og engelsk" som han jo sagde. Det er der heller ikke nogen regel om, det har han os' slayed flere for siger nogle fra clanen
Han har slayed flere som dræber i spawn som er tilladt. Han fornærmer næsten alle der dræber ham, og regner med af en eller anden grund at hvis han nu er i gang med at skrive, så er han en hellig person man ikke må skyde på, ellers må han slaye.

Der er flere der har skrevet til mig at en person der hedder "Electric" har banned dem for at knife gange en gang! Uden advarsel. Så du må fandme lige åbne øjnene på et tidspunkt Prop. Bare fordi han er din lillebror behøver du ikke dække over alt hvad han laver.

Angående Black0wner der har rcon password, så synes jeg han skal blive ved med at have det. Han har banned flere personer der har brudt reglerne, når jeg f.eks har joined med en helt anden steam account som jeg har. Hvor jeg ikke har nogle friends på. Slayede han nogle knife gangers.
Bare fordi han har en retarderet baggrund hvor han hackede, behøver han ikke at gøre det mere. Hvis du lægger mærke til det, har han snart haft den account i 2 måneder. Hvilken er rimelig ny standard for ham med hans 14 bannede accounts.
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeOns Dec 16, 2009 4:15 pm

Det med at banne uden at give advarseler, synes jeg er lidt tynd. Har du nogen sinde hørt om at lyve, men de andre kunne jeg godt forstille ham gøre.

Og Qrazor alt hvad der laves om på scoutzknivez, skal jeg sku have afvide.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Qrazor
Expert Boarder
Qrazor


Antal indlæg : 609
Join date : 20/09/09
Geografisk sted : Vester Hassing

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeOns Dec 16, 2009 5:17 pm

Så kan du da læse MOTD. Det er ikke særligt svært at skrive. Andre ting kan du da bare spørge om, jeg gider ikke til at sidde og skrive alt hvad der sker til dig.
Tilbage til toppen Go down
http://www.thewillpower.org
Cralle
Aktiv Boarder
Cralle


Antal indlæg : 283
Join date : 29/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Vester Hassing

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeOns Dec 16, 2009 9:21 pm

Jamen...

Jeg kan da finde mange ting på jail som han gør galt!

F. eks. så skriv han det her idag:
Jeg banner jer, hvis i ikke votebanner Zohan.

Han skrev også bøsse til mig...
Tilbage til toppen Go down
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeOns Dec 16, 2009 10:14 pm

Er der ikke en, som kan skrive reglerne for duel? Jeg kender dem ikke.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeOns Dec 16, 2009 10:33 pm

Cralle skrev:
Jamen...

Jeg kan da finde mange ting på jail som han gør galt!

F. eks. så skriv han det her idag:
Jeg banner jer, hvis i ikke votebanner Zohan.

Han skrev også bøsse til mig...

Det var Michael, som skrev det.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
Black0wner
Operator
Black0wner


Antal indlæg : 384
Join date : 28/09/09
Geografisk sted : Nørresundby

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeTors Dec 17, 2009 4:13 pm

Vi skrev så godt nok "voteban zohan", og ikke "Jeg banner jer, hvis i ikke votebanner Zohan." Men det siger vi ikk' til nogen Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.lemonparty.org
Propellerman
Extrem Boarder
Propellerman


Antal indlæg : 842
Join date : 20/09/09
Age : 30
Geografisk sted : Vester Hassing

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeTors Dec 17, 2009 5:06 pm

Qrazor skrev:
Så kan du da læse MOTD. Det er ikke særligt svært at skrive. Andre ting kan du da bare spørge om, jeg gider ikke til at sidde og skrive alt hvad der sker til dig.

Jamen sådan noget som rcon pass, det skal du sku da spørge mig om. Jeg ejer den lige så meget som dig.
Tilbage til toppen Go down
https://haunting-insomnia.danskforum.net
PsychoPer
Spammer



Antal indlæg : 39
Join date : 20/09/09

admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 7:04 pm

HumanBent skrev:
Jeg spiller tit på HIA scout rpg server, og der er en admin som hedder noget med Lowbob.. ved ikk om i har lagt mærke til det, men han adminabuser..

her kommer situationen:

der er 4 på hvert hold, jeg er på modsatte hold af "lowbob". der bliver sagt "DUEL" af en anden, og de begynder at duellere mens "lowbob" står og kigger på.. Jeg kommer så ind og skyder ham i hovedet, fordi HAN! er jo ikk fredet. så flygter han, skifter sig selv til det modsatte hold, og går ned og skyder mig i hovedet? Exclamation Mad affraid

- Måske en lidt "tam" admin-abuse, MEN DEN ER DER!

^på jail servern kom han også ind og svinede den så kaldte englænder "Ice" til.. han begyndte at kalde ham "gay" "noob" og sagde alt muligt lort til ham.. <-- Det er så ikk admin-abuse, men det er bare for at se hvor nedern han er..

- Og Qrazor: Jeg ved godt du kender ham i "real life" men du bliver sq også nød til at holde med dem fra din clan nu. Kan forestille mig du kommer med en modsigende kommentar, men ADMIN-ABUSET VAR DER!

affraid

Humanbent det er mig der hed lowbob men det kan godt være at jeg nogen gange abuser men hold da helt kæft jeg har set dig bryde reglerne det siger fx "noob down" jeg har også taget dig i at give andre lvl`s Bevis: [N] Fluffy [cro]: can i lvl too plz Humanbent det med Ice han startede faktisk med at kalde mig "noob" så prøv at kig hele teksten igennem FØRST!!!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





admin abuse er nedern? Empty
IndlægEmne: Sv: admin abuse er nedern?   admin abuse er nedern? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
admin abuse er nedern?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ronic - Admin-abuse.
» Bab min løg
» admin ansøgning
» admin ansøgning
» hvis jeg får admin tror i...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Velkommen til Ҥaunting Ĩnsomnia  :: Generalt-
Gå til: